אנרג'ייזר נכנסת לשוק הסלולר: 50 ימים ללא הטענה?!

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מפרט מפתיע, מחירים מצויינים, דגש חזק על שבירת שיאי העולם, ובגדול, של נפח הסוללה, כיאה לחברה כמו אנרג'ייזר.

חברת הסוללות אנרג'ייזר בדרכה להוציא לשוק 3 מכשירים סלולריים חדשים בקיץ הקרוב. החברה נכנסת לשוק הסלולר אבל שומרת על קווי המתאר של ה"אני מאמין" שלה – סוללות. החברה מציעה 2 מכשירים עם מפרט וביצועי "ביניים", עם סוללה גדולה וסוללה מפלצתית שוברת שיאי עולם, ועוד מכשיר פרימיום יוקרתי.

המכשירים יוכרזו ויצאו לשוק בקיץ הקרוב כאמור, אך לא ברור עדיין האם ישווקו בישראל. כל שלושת המכשירים נראים טוב, ולמרות שהמפרט לפעמים לא הכי חדשני – כולם משדרים פרימיום, מעוצבים היטב ומכילים מסכים מקצה לקצה.

energizer ultimate u620s pop

הראשון בסדרה, המכשיר החלש ביותר. מכיל חיישן טביעת אצבע בצידי המכשיר, מתחת לכפתור הדלקת המסך – במיקום נוח ונעים. הגב מבריק באדום משגע, והמצלמה הקדמית נשלפת מתוך גוף המכשיר – ומקנה בעת השליפה מראה של סוללה – אחלה גימיק!

בתמונה – המצלמה הקדמית נשלפת מתוך גוף המכשיר, ומקנה לו מראה של סוללה. אחלה גימיק!

energizer ultimate u620s pop

התמונה מערוץ היוטיוב Notebook Italia

מבחינת המפרט והביצועים, הכל מאוד "ליד" במכשיר הזה, אבל המחיר משתלם מאוד. מערכת ההפעלה היא אנדרויד 9, מסך אל סי די HD פלוס שנמרח על פני כל המכשיר עם מצח וסנטר מזעריים, שלישיית מצלמות באחורי המכשיר וכאמור – מצלמה כפולה נשלפת קדמית.

איכות הצילום לא קרובה למכשירי דגל של החברות הגדולות – אבל הנה ההמתקה: עלות המכשיר 300$ – כ-1100 ש"ח בלבד. המכשיר מצוייד במעבד בינוני וב-6 גיגה ראם, עם 128 גיגה של זכרון אחסון. אין ספק שנעשו פשרות בנושא המצלמה, המעבד והמסך, אבל לקבל מכשיר עם מראה פרימיום יפיפה, זכרונות יפים ו-5 עדשות מצלמה במחיר הזה – מדובר בעסקה מצויינת.

Power Max P18K pop

המכשיר הזה יפתיע אתכם מאוד. אנרג'ייזר לקחה את הרעיון של סוללה עוצמתית (שמן הסתם, המוניטין שלה היה מחוייב לכך באופן מסויים), והגזימה הגזמה פראית. מדובר במכשיר שבמפרט שלו דומה למכשיר הראשון שתואר לעיל, עם הבדל משמעותי – סוללת 18,000 מילי אמפר – גדולה פי 4.5 בנפח ממה שקיים במכשירי דגל היום שמתהדרים עם סוללה ענקית, לכאורה.

המכשיר שוקל כמו טאבלט ולא כמו סלולרי, ומכיל בפנים 3 סוללות ענקיות אחת צמודה לשניה, מה שמקנה לו מראה של לבנה מפלצתית – הוא עבה בערך כמו שלושה-ארבעה סלולריים אחד על השני.

בתמונה: ה"לבנה" המפלצתית של אנרג'ייזר עם סוללה בנפח 18,000 מילי אמפר, לצד סלולרי סטנדרטי LG V40 – שנחשב למכשיר עם סוללה גדולה.

Power Max P18K pop

התמונה מתוך androidpolice.com

הסוללה הזו תוכל להעניק לכם 40 שעות של גיימינג רצוף, 90 שעות של זמן שיחה, והנתון המפתיע המשוגע – בחוסר פעילות המכשיר יוכל לעבוד רצוף 50 ימים ללא הטענה. המכשיר יגיע עם מטען מהיר, מן הסתם, וכדי לטעון אותו מ-0 ל-100 אחוז תאלצו לחבר אותו לטעינה 9 שעות.

מדובר במכשיר מאוד נישתי שלראשונה יתן מענה מספק והולם לאנשים שנמצאים הרבה בדרכים ואין להם את האפשרות להתחבר לשקע לעיתים קרובות. המחיר? יהיה שוב משתלם כמו המכשיר הראשון – באזור ה-600$, שהם כ-2,200 שקלים חדשים – עבור מכשיר סביר עם סוללה שכזו – נשמע לנו מעולה!

במבחן התוצאה – לא ברור האם המכשיר ימכר בצורה המונית. הוא כבד, מגושם, עבה מאוד ונישתי, ובינינו, כשיושבים וחושבים על זה לעומק – למה לא להשתמש במכשיר רגיל שאיתו נוח וקל להסתובב ופשוט לזכור ללכת תמיד עם סוללה ניידת איתנו בתיק, למי שצריך כל כך הרבה סוללה איתו ואין לו גישה לשקע? לא בטוח שההקרבה בנוחות לעומת החלופה של סוללה ניידת משתלמת כל כך.

Power Max P8100S

באנרג'ייזר לא שכחו לסמן לקהל הצרכנים שבנוסף למכשירי הביניים שהם מוציאים, הם גם ינסו לנגוס בנתחי השוק של סמסונג, וואווי וכל הגדולות עם מכשירי דגל ברמת פרימיום. אנרג'ייזר תכנס לתחרות במגרש של הגדולים עם המכשיר הזה.

אין הרבה מידע לגבי המכשיר, אבל מה שיש לנו זה זה: יהיה מדובר במכשיר עם מסך ענק, חצי טאבלט, שימרח על כל פני המכשיר ללא שוליים – באזור ה7-7.5 אינצ' עם מסך איכותי. המכשיר יגיע עם יכולות אינטרנטיות של 5G – תכונה ששמורה רק למכשירי הדגל החזקים ביותר, ויאפשר לגלוש ברשת במהירויות שיא משוגעות במידה והרשת הסלולרית אליה אנחנו מחוברים תומכת בכך.

המעבד שיפעיל את המכשיר יהיה הסנאפ-דרגון 855 המקובל בכל מכשירי הדגל החזקים ביותר כיום, והסוללה, כיאה לאנרג'ייזר, תהיה עצומה בנפח 10,000 מילי אמפר – פי 2 וחצי מהמקובל במכשירים הטובים ביותר והגדולים ביותר בסמסונג.

המכשיר נראה טוב, דקיק וחתיך, והחדות של המצלמות האחוריות משוגעת – 48 מגה פיקסל (הקדמית – סטנרטית עם 12 מגה פיקסל). המכשיר יכיל 4 מצלמות – 2 אחוריות ו-2 קדמיות. מדובר במפרט מדהים ועצמתי שעל הנייר מצטייר כחזק יותר מכל מכשיר שאי פעם ראינו, ובאנרג'ייזר אמנם עוד לא חושפים את העלות, אבל מבטיחים לנו שהמחיר "ממש לא יהיה 2,000$". סיקרנתם.

המכשיר מגיע עם אחריות חומרה/תוכנה ל-3 שנים – תיקון או החלפה למכשיר חדש, עוד סוכריה מתוקה שמתלווה למפרט המשגע.

בתמונה: מכשיר הפרימיום של אנרג'ייזר שיצא לשוק בקיץ הקרוב – עם מפרט משוגע שלא ראינו כמותו גם אצל המתחרים החזקים ביותר, מסך ענק מקצה לקצה וסוללה בומבסטית.

Power Max P8100S

התמונה מתוך phonefoldable.com.

אנחנו מחכים בכיליון עיניים ליציאת המכשירים החדשים של אנרג'ייזר.

מאוד מסקרן אותנו לראות אם מכשיר הפרימיום באמת יספק ביצועים פנומנליים בפועל ואיך המפרט הזה ירגיש כשמשתמשים במכשיר כזה,

ומאוד מעניין אותנו לראות את נתוני המכירות של מכשיר הביניים עם הסוללה המפלצתית – האם הגימיק הזה יעבוד או שמא אנשים יוותרו על הנוחות הלקויה שבמכשיר כל כך גדול וכבד? נחכה ונראה.