איך לקדם אפליקציות במרקט של גוגל פליי

בשנים האחרונות נושא קידום האתרים הולך ומתפתח, ורבים מצליחים לפצח את המנגנונים גוגל ולהבין מה בדיוק הוא מחפש. תהליכים דומים מתרחשים בנושא קידום האפליקציות, ורבים האנשים שעוסקים היום בקידום משני הסוגים. אז איך לקדם אפליקציות במרקט של גוגל פליי? בואו נבין.

 

במה מתעסק עולם הקידום?

לפני שנתעסק בשאלה איך לקדם אפליקציות במרקט של גוגל פליי, בואו נבין איך עובד עולם הקידום. בין אם מדברים על קידום אתרים בגוגל או על קידום אפליקציות במרקט של גוגל פליי, שניהם מתעסקים בסוף בקידום.

הקידום מטרתו לגרום לכך שאתר או אפליקציה מסויימים ישפרו את הדירוג שלהם בתוצאות החיפוש של גוגל, בין אם מדובר על מנוע החיפוש של גוגל שמניב תוצאות של אתרים ובין אם מדובר על גוגל פליי שמניב תוצאות של אפליקציות.

 

איך לקדם אפליקציות במרקט של גוגל פליי

בדומה לקידום אתרים בגוגל, גם כאן המטרה היא זהה והיא שאפליקציה מסוימת תופיע בין התוצאות הראשונות שגוגל פליי מראה בזמן חיפוש. למשל, קיימות המון אפליקציות לסריקת קודי QR, והתחרות על מי מביניהן תופיע קודם היא גדולה.

מסיבה זו בדיוק כדאי לקדם אפליקציות במרקט של גוגל פליי, ולוודא שהאפליקציה שלכם מופיעה מבין האפליקציות הראשונות. אז איך לקדם אפליקציות במרקט של גוגל פליי?

רגע לפני שמקדמים…

חשוב לזכור שבגלל התחרות הגדולה, יש כמה דברים שכדאי להקפיד עליהם שלב אחד לפני הקידום. כדאי להיכנס לעמוד האפליקציה שלכם ולוודא כמה דברים.

אחד הדברים החשובים לבדיקה הוא נראות עמוד האפליקציה. כמה אינפורמטיבי הוא? איך הויז'ואל של האפליקציה נראה ביחס לויז'ואל של אפליקציות אחרות דומות? האם הפירוט על האפליקציה הוא קצר או ארוך מדי? כל אלו ישפיעו בצורה משמעותית על ההחלטה של הגולשים האם להיכנס לעמוד האפליקציה או לא. וזכרו – מדובר על תהליך של שניות בודדות בלבד.

דברים נוספים שכדאי לבדוק – דירוג המשתמשים, תגובות המשתמשים על האפליקציה ועוד.

 

תהליך קידום אפליקציות במרקט של גוגל פליי

אז כמובן שכדי לקדם באופן אפקטיבי את האפליקציות בגוגל פליי כדאי להכיר לעומק את תהליכי הקידום בגוגל וכן את הכלים שהוא מציע כדי לבדוק את היעילות והאפקטיביות של הקמפיין. בכל מקרה, כדי לקדם אפליקציות במרקט של גוגל פליי פותחים קמפיין שהיעד שלו הוא קידום אפליקציה.

הקמפיין יאפשר לכם לשלוט במתי הוא מתחיל ומתי הוא יסתיים וכן לבצע תהליך אופטימיזציה שיאפשר להבין מה הפעולות שחשוב לכם שהמשתמשים שלכם יעשו.

כדי להגדיל את הקמפיין, מומלץ לשלב בו קטעי וידאו קשורים מתוך יוטיוב, תמונות ועוד.

אחרי כל קמפיין מומלץ לנתח את נתוניו, לבדוק את תוצאותיו ולהבין איך אתם יכולים להשתפר ולגרום לקמפיינים הבאים שלכם להיות מוצלחים אפילו יותר. בהצלחה!

האתר הגדול בעולם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב skype
שיתוף ב email
שיתוף ב telegram

כתבות נוספות בנושא

תוכן עניינים
הרשמו לניוזלטר של גרופר
קבלו את כל העידכונים החמים בעולם הטכנולוגיה