אחסון אתרים – איך זה באמת עובד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אם גם אתם בעלי אתרים, כנראה ששמעתם לא פעם בתקופה האחרונה את המונח אחסון אתרים. אחסון אתרים כפי שניתן להבין מהשם שלו הוא פשוט מצב שבו אנחנו לוקחים מידע ונתונים שנמצאים באתר ומוציאים אותם ממנו. בתור בעלים של האתר אתם יכולים להרוויח לא מעט מאחסון אתרים, ואנחנו כאן כדי לספר לכם את כל מה שחשוב לדעת על התחום הזה.

 

אחסון אתרים

בעולם החומרה, הדרך הטובה ביותר לאחסון ועיבוד של מידע היא לשים את המידע הזה בתוך שרתים. שרת הוא מעין מחשב על שנפח הזיכרון שלו גדול יותר מזה של כל מחשב אחר והמעבד שלו מסוגל לבצע פעולות במהירות שמחשב רגיל לא מסוגל לבצע. באחסון אתרים המידע מאתר שלכם עובר לתוך שרת כזה. אחסון אתרים מומלץ קלאודוייז כאן כדי להסביר לכם איך זה קורה.

בעל אתר

נפח השרת

הנתון הראשון הוא הנפח של השרת. נפחי השרת נמדדים לפי GB בדיוק כמו בהתקני זיכרון רגילים שכולנו מכירים. ככל שבאתר שלכם יש יותר מידע כך הנפח הזיכרון שאליו הוא זקוק יהיה גדול יותר. חשוב לציין שאין מה ללכת על שרת בעל נפח אחסון גדול מידי כיון שהדבר הזה יוביל לבזבוז משאבים מיותר. עליכם למצוא שרת שמתאים כמה שיותר במדויק לאתר שלכם.

 

עוצמת המעבד ורוחב הפס

הנתון השני שמאפשר לשרת לעבד את המידע שלכם הוא המעבד שלו ורוחב הפס. שני הנתונים הללו לא רלוונטיים כאשר מדברים על עיבוד נתונים ברמה פרטית, אולם באתרי אינטרנט שבהם יש תעבורת מידע בעוצמה רבה יותר אלו הנתונים הכי חשובים. ככל שהמעבד חזק יותר ורוחב הפס גבה יותר, הפקודות של הגולשים באתר יעבדו בצורה מהירה יותר.

כוח מעבד ורוחב פס

תמיכה מרחוק

העובדה שהאתר שלכם מאוחסן בשרת מרוחק מאפשר לאנשי התמיכה הטכנית של השרת לעבוד על השרת בצורה טובה יותר. במקום שאתם תהיו אלו שאחראים על הצד הטכני של האתר, תוכלו להעביר את האחריות הזו למי שמתפעל את השרת וכך להוריד מעצמכם את המשימה הזו.

 

כמה זה יעלה לנו

התשלום עבור שירות אחסון אתרים הוא לפי מנוי חודשי. אצלנו בחברה אנחנו מציעים לכם 4 חבילות אפשרויות, כאשר הזולה ביותר תעלה לכם 11 דולר בחודש ואילו היקרה ביותר תעלה 88 דולר בחודש. המחיר של החבילות משתנה בהתאם לנפח האחסון, לרוחב הפס ולעוצמת המעבד. במידת הצורך תוכלו לבחור בחבילה מסוימת ולהגדיל אותה באופן זמני בעת הצורך.

 

לסיכום

אחסון אתרים מאפשר לכם לקחת את המידע שהאתר שלכם אוסף ולשים אותו בתוך שרתים שמיועדים במיוחד לאחסון של בסיסי נתונים גדולים. תהליכי העיבוד יתרחשו בשרת וכך הם יעבדו בצורה מהירה יותר. התפעול הטכני של האתר יוכל גם הוא להיעשות מרחוק על ידי אנשי התמיכה הטכנית באתר, וכך אתם לא תצטרכו להיות מוטרדים ממנו.

עלות אתר