אייפון 13 – מה חדש בדגם זה לעומת אחרים

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אייפון 13, מכשיר הדגל החדש של אפל יצא לשיווק. האייפון 13 נחשב לאחד הסמארטפונים הטובים בעולם.

כל פעם שאפל מוציאים לעולם אייפון חדש, הם משפרים את הקודם.

האם השינוי באייפון 13 משמעותי וכדאי להחליף את האייפון הישן?

במאמר זה נעבור על ההבדלים והשיפורים המשמעותיים באייפון 13 החדש.

 

אייפון 13 הושק

מסכים משופרים, מערכי צילום חדשים, מעבד טוב יותר, חיי סוללה טובים יותר. אלו הם היתרונות העיקריים באייפון 13 החדש שהושק בספטמבר האחרון בכנס השקה של חברת אפל. בכנס הציגה אפל לעולם את סדרת אייפון 13, וביניהם גם האייפון 13 פרו, פרו מקס ואייפון 13 מיני.

השיפורים שנעשו באייפון 13 ויוצגו בחלקם במאמר זה, מתייחסים לאייפון 13 ולא לשאר חברי הסדרה.

 

מעבד חזק ועוצמתי

האייפון 13 מגיע עם המעבד החדש של אפל מובנה בתוכו ,ה -A15 Bionic , אשר מורכב מ – 6 ליבות ועוד 4 ליבות עיבוד גרפי. גם האייפון 11 והאייפון 12 מגיעים עם מעבד 6 ליבות.

מעבד בעל 6 ליבות, הינו מעבד חזק ועוצמתי ואפשר לעבוד עם האייפון בצורה חלקה יותר, ומאפשרת לעבוד עם יותר תוכנות במקביל.

 

מסך משופר יותר

האייפון 13 מגיע עם מסך OLED  עם תצוגה משופרת ובהירה ב- 28% מקודמותיה ומסוגלת להגיע לכ – 1200 ניטים במצבים מסוימים. אפל מבטיחה שבאמצעות הטכנולוגיה החדשה תמונות ווידאו יהיו באיכות טובה יותר.

 

גודל מסך נשאר כפי שהיה

האייפון 13 בגודל 6.1 אינץ'

אפל לא הגדילו את גודל המסך באייפון 13 החדש. למעשה, גם אייפון 11 ואייפון 12 מגיעים עם אותו גודל מסך. אבל אין באמת צורך במסך גדול יותר מכך, ויותר מכך מסך גדול יכול להיות פחות נוח להרבה אנשים.

 

נפח אחסון הוכפל

עד כה אפל השיקו את מכשירי הדגל שלהם עם נפח אחסון סטנדרטי התחלתי של 64 ג'יגה. בעולם שבו אנו מרבים לצלם ולהצטלם הבינו באפל ש – 64 ג'יגה כבר לא מספיקים.

האייפון 13מגיע עם נפח של 128 ג'יגה, כפול מהדגמים הקודמים.

 

מערך הצילום

עיצוב אלכסוני חדש של עדשות המצלמה

מצלמות טובות יותר, בעלות טכנולוגיה לקליטת יותר אור מה שישפר את איכות התמונה והצבעים ולקליטת יותר פרטים

המצלמות הראשיות הינן בעלות תכונת ה- sensor shift אשר היה מותקן עד היום על גבי עדשות המצלמה של האייפון 12 פרו מקס בלבד. תכונה זו גורמת לחיישן המצלמה לזוז כדי לתקן את התנועות שלנו

 

סוללה

אפל הצליחה להקטין את כל חלקי הפנים של האייפון 13, שכך שהצליחה לפנות מקום לסוללה גדולה יותר. על כן, אפל הצליחה להגדיל את חיי הסוללה של האייפון 13 וכעת היא מחזיקה מעמד שעתיים וחצי נוספות מקודמותה.

 

לסיכום,

האייפון 13 הינו בין המכשירים הטובים בעולם. בשאלה האם כדאי להחליף את הסמארטפון הקיים לאייפון 13, כדאי לבדוק כמה עולה אייפון 13 וכדאי לבחון את עיקר השיפורים שצוינו לעי"ל ולראות האם אלו דברים שחשובים עבורך.

 

מכשיר סלולרי