איך אפשר להתאים שטיח לרכב שלכם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

שטיח הוא אחד האביזרים המוכרים שמשמשים כתוסף לרכב. הוא מגן על השטח שבין רגליהם של הנוסעים לבין רצפת הרכב. באמצעותו ניתן למנוע כניסה של אבק, חול ובוץ לשטחים גדולים ברכב. לאחר מאמר זה תוכלו להבין כיצד להתאים שטיח לרכב שלכם.

 

שטיח שמגיע עם הרכב

ישנה כמות לא מובטלת של רכבים שנמכרים בישראל עם שטיח מובנה לרכב. שטיח זה מקובע לרצפת הרכב בדרכים שונות ומותאם למבנה הפנימי הייחודי של הרכב. ניתן לנתק אותו לצורכי ניקיון ולאחר מכן לקבע בחזרה למקום.

השטיח מגן בפני הלכלוכים השונים שיכולים להיכנס לחלק הפנימי של הרכב בצורה מספקת. עם זאת, הוא עשוי מחומרים פשוטים, לא ניתן לנקות אותו בצורה מיטבית והעיצוב שלו פשוט.

 

ניתן להחליף שטיח שמגיע עם הרכב

במידה ואתם מעוניינים להחליף את השטיח שהגיע ברכב שרכשתם, אתם יכולים לעשות זאת. את השטיח ניתן לפרק ולהרכיב, כך שהחלפה שלו היא אפשרית. ישנם היום שטיחים רבים בשוק, וניתן להזמין שטיח בהזמנה אישית לרכב. ניתן לראות שטיחים באתר https://www.automats.co.il.

 

חומרים מהם עשוי שטיח הרכב

כיום יש מספר חומרים מהם עשויים שטיחים לרכב. ישנם שטיחים העשויים גומי, בעוד אחרים עשויים מ-PVC, לבד או שילוב בין השניים. החומרים הללו מותאמים למזג האוויר הישראלי והם עמידים לחום ושמש. PVC נחשב לחומר האיכותי יותר, שעמיד לזמן רוב יותר בחום ואינו מתפורר. בנוסף, ניתן לנקות אותו בקלות באמצעות שטיפה קלה וייבוש.

 

פריט עיצובי

קיימת הסתכלות על רכבים כעל סמלי סטטוס בשנים האחרונות. החל מרכבים פשוטים ועד לרכבי יוקרה, לאנשים חשובה הנראות החיצונית של הרכב שלהם, כולל הסביבה הפנימית שלו, בה הם נמצאים. כתוצאה מכך, נמכרים שטיחי יוקרה לרכב. הם דומים לשטיחים שהכרנו בעבר מבחינה רעיונית, אך נראים קצת אחרת.

שטיחים אלו עשויים מעור איכותי וניתנים לניקוי יעיל יותר. כמו כן, הם מגיעים בצבעים מגוונים ומאפשרים לבעל הרכב לשפר את העיצוב הפנימי שלו.

 

לשים לב לכל הפרמטרים

שטיח לרכב נראה כאביזר נלווה ברור מאליו, אך התעמקות בפרמטרים השונים הקיימים בתחום, לפני שאתם בוחרים שטיח כזה לרכב שלכם, תוביל אתכם לבחירה המתאימה ביותר מבחינתכם. לכל פרמטר יש חשיבות בבחירת המוצר, אך לכל אחד יש את העדפותיו האישיות ואת הדברים שחשובים לו יותר באופן יחסי.

בעוד שלאחד תהיה חשיבות מכרעת בנוגע לחומר ממנו עשוי השטיח, ייתכן כי לאחר יהיה אכפת יותר דווקא מכמות השטח אותו מכסה השטיח. ישנם אנשים שיכולים להסתכל על השטיח בתור פריט עם חשיבות עיצובית, שאפשר דרכו לשדרג את המראה הפנימי של הרכב, בעוד אחרים יחפשו מוצר שבעיקר עושה את העבודה. הבנה של כל הפרמטרים האלו ושל מה שאתם רוצים לקבל מהשטיח אותו תבחרו, תוביל אתכם לבחירת מוצר מתאים.

הגה