איך בוחרים קסדה לטרקטורון?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

רוכבי שטח? זאת בדיוק הכתבה בשבילכם! אם אתם חולים על טרקטורונים ואוהבים לטייל ברחבי הארץ בנהיגת שטח מטורפת – חשוב מאוד שתקפידו מראש על רכישת הקסדה האיכותית ביותר עבורכם! רוצים לשמוע איך בוחרים קסדה כמו שצריך? המשיכו לקרוא!

 

למה חשוב להקפיד על בחירת קסדה לטרקטורון?

קסדה לטרקטורון הוא האביזר החשוב ביותר שצריך להתלוות לכל נסיעת שטח. נסיעות שטח הינו ספורט אתגרי מסוכן אשר עלול להיות מלווה בתאונות דרכים לא פשוטות. קסדה לטרקטורון היא למעשה פריט חיוני שנועד לשמור על בטיחותכם בעת תאונת דרכים. לאור תאונות דרכים לא מועטות שנעשות במהלך רכיבה על טרקטורונים, קסדה הינה אביזר חיוני ומציל חיים שחשוב מאוד שתקפידו על בחירתו לפני שאתם עולים על הטרקטורון!

 

מה יש לעשות לפני שבוחרים קסדה לטרקטורון?

לפני שאתם בוחרים קסדה לרכיבה על טרקטורון, מומלץ להכנס לרשת האינטרנט ולבחון היטב מה הן קסדות שטח מומלצות ביותר שכדאי לכם לבחור. ככל שתמצאו יותר ויותר המלצות על קסדת שטח, תוכלו להיות יותר רגועים ובטוחים שאתם קונים קסדה בטיחותית שתספק לכם את ההגנה המיטבית ביותר בעת רכיבה על הטרקטורון.

 

מה היא הדרך הנכונה לבחור קסדת שטח?

ראשית, חשוב לבחור מה החברה הטובה ביותר שמתמחה בייצור קסדות שטח. ככל שתבחרו חברה שמתמחה יותר בתחום, כך תוכלו להנות מרמת הגנה גבוהה יותר. בשלב הבא, מומלץ להגיע לאחת החנויות הייעודיות למוצרי שטח על מנת למדוד את הקסדה ולוודא שהיא מתאימה בממדים שלכם. חשוב מאוד לבחור קסדה שלא תהיה גדולה מידי ולא תהיה קטנה מדי על מנת לוודא שהקסדה תוחמת בצורה מיטבית את ראשכם.

 

מה לגבי התקציב?

חשוב לבחור קסדה שתעמוד בתקציב שלכם אך שלא תרד ברמת הסטנדרט הבטיחותי הדרוש לכם. בדרך כלל הקסדות האיכותיות יותר נוטות להיות יקרות יותר אך חשוב לשים לב שאתם מקפידים על בחירת קסדה איכותית שכן תעמוד ביכולות הכלכליות שלכם.

 

תקנות בטיחות

מדובר בתקני קסדות והבטיחות שלהן. יהיו מי שימליצו לכם על קסדה שתעמוד בתקן ECE  האירופאי (והוא למעש גם התקן לקסדות בישראל). מצד שני, יהיו כאלו שימליצו על תקן  DOT  האמריקאי. מדובר למעשה בקסדות שנחשבות כבדות יותר מתקן .ECE כמו כן, יש שיגידו כי התקן הבטיחותי ביותר הוא דגם SNELL. מומלץ להיוועץ בדירוגים השונים שמפורסמים תמיד באתרי האינטרנט.

 

לסיכום

אם אתם מחפשים את הקסדה המושלמת לרכיבת השטח הבאה שלכם, כדאי שתעקבו אחרי המדריך המושלם לכך. חשוב שתבחרו קסדה מספיק בטיחותית שעומדת בתקנים הנדרשים מצד אחד אך גם שלא תחצה את הרף התקציבי שלכם. זכרו כי קסדה בעת רכיבה היא אביזר מציל חיים במיוחד בספורט מסוכן כמו רכיבת שטח, משום כך חשוב שתקפידו על בחירת קסדה איכותית ונוחה שתתאים למידותיכם ותסייע לכם לשמור על הבטיחות ברמה הגבוהה ביותר! שתהיה רכיבה מוצלחת!

כלי שטח