איך חיוג מקוצר משדרג לכם את העסק

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בטח שמעתם על האפשרות של חיוג מקוצר ברדיו, בטלוויזיה או אולי ראיתם את האפשרות הזו בפרסום בעיתון. בכל אופן, כדאי שתדעו שהחיוג המקוצר הוא חיוני עבור כל עסק, פשוט בגלל שהוא יכול לשדרג את העסק מ- 0 ל- 100. יצאנו לבדוק במה העניין בא לידי ביטוי ואיך בעצם חיוג מקוצר יכול לשדרג לכם את העסק. קראו את השורות הבאות ותגלו את כל המידע שאתם חייבים לדעת בנושא.

 

הקדמה

אם יצא לכם להכיר את שנות ה-90 מקרוב, אתם בטח יודעים שבתקופה הזו, כל אדם היה זוכר בעל פה לפחות 10 מספרי טלפון שכללו לא פחות מ- 9 ספרות! עבור אלו שנולדו בשנים האחרונות, עובדה זו עשויה להישמע כמופרכת.

שכן, היום, אנו לא מצליחים ולא מנסים אפילו לזכור מספרי טלפון בעל פה. זו הסיבה שנוצר החיוג המקוצר שמאפשר, כפי שכבר ידוע לכם, לשדרג את העסק. הנה 3 הדברים שבהם החיוג המקוצר משדרג באמצעותם עסקים רבים:

 

מאפשר לאנשים להתקשר בקלות

אנחנו יכולים להעיד על עצמנו שכשאנחנו צריכים לזכור מספר ארוך (בן 9 ספרות) כדי לחייג אליו בשלב מאוחר יותר ביום, אנחנו אפילו לא טורחים לנסות לזכור אותו בעל פה. ברוב המקרים, אנחנו אומרים לעצמנו שנחפש את המספר הזה בשלב מאוחר יותר ברחבי הרשת.

בסופו של דבר, מה שקורה זה שאנחנו שוכחים מזה. במצב שכזה, בעל העסק הפסיד אותנו כלקוחות. אם הוא רק היה משתמש בשיירות מספר מקוצר כוכבית לעסקים הוא היה יכול לקבל את השיחה שלנו שסביר להניח שהייתה מסתיימת בקיום עסקה. שימו לב, הוא היה מרוויח לא רק אותנו, אלא גם מתעניינים נוספים שמתעצלים לחפש את המספר באינטרנט.

 

קל להציג אותו בפרסומות

חיוג מקוצר ישדרג את העסק שלכם אם אתם מתכננים לפרסם אותו באמצעות אחת או יותר מהדרכים הבאות:

  • פרסומי פוסטים בפייסבוק
  • תליית שלטי חוצות
  • פרסומים בעיתונים וכו'

במידה ותחליטו לפרסם באמצעות הדרכים הללו, אתם תוכלו להיות בטוחים שיהיה לכם קל יותר להציג את המספר המקוצר בעמוד, כך שהוא לא יתפוס מקום רב.

 

קל לזכור אותו

אתם כבר יודעים (וכנראה מכירים את העניין מקרוב) שאנשים היום לא טורחים לנסות ולזכור מספרי טלפון. אבל אם אתם מתכננים לערוך קמפיין ברדיו, טלוויזיה או ביוטיוב שבו יושמע סינגל קצר עם מספר החיוג המקוצר שלכם, אתם יכולים להיות בטוחים שהמאזינים יסתובבו במהלך שגרת היום-יום שלהם בזמן שהם שרים את הסינגל שלכם, עם מספר הטלפון המקוצר שלכם.

 

לסיום

עד כאן 3 הדרכים שבאמצעותן חיוג מקוצר משדרג לכם את העסק. עכשיו, כשאתם מודעים לדרכים אלו, אתם יכולים פשוט לחבר את עצמכם לחיוג מקוצר וליהנות מהשדרוג שיביא לכם לקוחות חדשים ויעלה את המכירות של העסק.

מספר הטלפון של העסק שלך