איך לבחור ווילון בעיצוב אישי לבית

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כל חדר וחדר יכול להשתנות ולהפוך לחדר מעוצב, יפה ונעים לשהות בו, זאת בעזרת עיצוב הווילונות שמחולל פלאים.

אם בחרתם לעצב את הווילונות בביתכם, מומלץ להיעזר בשירותים של חברת ווילונות בעיצוב אישי.

אך לפני שניגשים לכך – כיצד נבחר ונתאים לנו את הווילון הטוב ביותר? נענה על כך במאמר שלפניכם.

לפני שניגש לבחירה בין שלל הווילונות הקיימים, חשוב שנבין שקודם כל הווילון עונה על צורך קיומי בבית. מטרתו היא בראש ובראשונה לשלוט בכמות ובדרך בה האור ייכנס לבית, ולאחר מכן להוות פריט עיצובי. לכן, לפני שניגשים לבחירה, חשוב לשים את העין על מספר דברים.

 

ווילון אטום אל מול ווילון שקוף

מה שיקבע את כמות האור החודרת אל הבית, וכן את רמת האטימות של הוילון, הוא סוג הבד ממנו הוא עשוי. אם רוצים להפוך את החדר ליותר אינטימי ומבודד, כדאי לבחור בווילון העשוי מבד אטום. מצד שני, אם רוצים ליצור יותר התאמה בין הסביבה שבחוץ לחדר, וכן שינויי בכמות הצל והאור שבו, וילון שקוף יוכל לשרת את המטרה.

לכן לפני בחירת הוילון, בדקו לאיזו מטרה אתם מייעדים אותו. אם הוילון אמור להיתלות מול מסך טלוויזיה, כדאי לבחור בווילון אטום כדי שהאור לא ישתקף על המסך. אם הוילון מיועד להיתלות ביציאה לחצר, וילון שקוף יכול לתרום בכך שהוא יכניס יותר אור לתוך הבית.  במצב זה תוכלו להרגיש את החום של אור השמש גם בפנים. במקרים בהם ישנו ניגוד, כאשר הוילון מותקן ביציאה לחצר, אך גם ליד טלוויזיה, אפשר לתלות שם שילוב של שני ווילונות, אחד אטום ואחד שקוף.

 

השפעת סביבת המגורים על בחירת הווילון

גם סביבת המגורים שלכם עשויה להשפיע על שיקולי עיצוב הווילונות בבית. באזורים עירוניים בהם יש הרבה מכוניות ופיח, הוילון עשוי להתלכלך יותר, לכן נעדיף לבחור וילון שמתכבס בקלות ושהכביסה לא משפיעה על צבעו וצורתו. אם סביבת המגורים שלכם היא כפרית ושקטה בלי הרבה פיח ממכוניות, אין צורך לכבס את הווילונות באופן תדיר ולכן אפשר לבחור גם סוג בד שקשה לכבס.

 

בחירת בד איכותי ועמיד

הוילון יכול להתכווץ ולדהות בקלות, מאחר והוא חשוף לשמש בכל שעות היום. זו הסיבה שבד הווילון חייב להיות איכותי ביותר. קשה לבחון מהו בד איכותי בתחום הווילונות, מאחר ואין מותגים מוכרים בשוק הווילונות לאדם שלא בקיא בתחום, לכן, כדי לזהות את איכות הבד מומלץ להרגיש בעצמכם את הבד שבחרתם ולבדוק האם הוא מרגיש לכם איכותי ועמיד. בכל מצב, מומלץ להתעקש על אחריות על הוילון, מה שיקנה לכם ביטוח במידה והבד שבחרתם לא יחזיק מעמד.

לסיכום, חברה המספקת וילונות בעיצוב אישי, הרוצה להיות מקצועית ואחראית, תספק ללקוחות שלה בדים איכותיים ועמידים ממותגים מוכרים בעולם הבדים, ושנתפרו במתפרות מוכרות ואיכותיות. מסיבה זו, לא תהיה להם בעיה לתת אחריות על הוילון שתרכשו מהם. אם ברצונכם להיעזר בשירותיה של חברה ל ווילונות בעיצוב אישי פנו אלינו, ויחד נמצא את הווילון המושלם.

 

חדר שינה