איך לבחור כלב דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אז החלטתם לאמץ כלב, מזל טוב! קיים מגוון כלבים עצום, אשר ממנו תוכלו לבחור את החבר הכי טוב הבא שלכם. עם זאת, המגוון הרחב, אשר מצוי בחנויות ובמקלטי הכלבים, מביא איתו בעייתיות מסוימת.

בחירת הכלב צריכה להיות מושכלת ומחושבת, אך עם זאת, לא תוכלו לעבור בכל החנויות והמקלטים בארץ. למזלכם, כיום ניתן לבחור כלב דרך הטלפון! ריכזנו עבורכם את כל מה שצריך לדעת לפני שבוחרים כלב דרך הטלפון.

 

מראה

אין ספק שמראה הכלב הוא אחד הגורמים אשר משפיעים על בחירת הכלב. עליכם לשאול את עצמכם לאיזה סוג של כלב אתם מתחברים – קטן או גדול? פרוותי או בעל שיער קצר? בעת בחירת הכלב דרך הטלפון, תוכלו לבקש מבעליו הנוכחי לשלוח לכם תמונות וסרטונים.

היות ומראה הכלב אינו משתנה במעבר בין המציאות לתמונה, היבט זה של בחירת הכלב הוא הפשוט ביותר. הסתכלו על תמונות שונות של כלבים, והחליטו אילו מהם אתם אוהבים יותר.

 

גודל

כאמור, את גודל הכלב תוכלו לראות ישירות בתמונה. מלבד העדפותיכם הויזואליות לגבי מראה הכלב, למראהו יש גם משמעויות נוספות. גודל הכלב הוא קריטי מאוד. כלב גדול יצרוך יותר מזון, ולפיכך גם הטיפול בו יעלה יותר.

כלב גדול גם עלול להרתיע אנשים אחרים, וביכולתו לגרום נזק גדול יותר אם אינו מאולף. כלומר, עליכם לקחת בחשבון את כל האמור לעיל לפני שאתם בוחרים כלב.

 

גזע

גזע הכלב ישפיע רבות על האופי ועל המראה שלו. גם את גזע הכלב תוכלו כמובן לוודא בטלפון, ולשאול את בעליו על כך. לכן, לפני שאתם בוחרים כלב, וודאו לאיזה גזע הוא שייך. קיימים גזעים גדולים קטנים, אגרסיביים ורגועים, כאלה אשר משירים שיער וכאלה שלא.

גזע הכלב יחשוף בפניכם פרטים רבים על הטיפול בו. לכן, הקפידו להתאים את גזע הכלב לאופי ולאורח החיים שלכם. לדוגמה, אם התעניינתם בכלב שיצו למכירה, תוכלו לברר פרטים על הגזע ברחבי האינטרנט, ולהחליט אם סוג זה מתאים לכם.

 

אופי

אופי הכלב אותו נרצה לאמץ הוא כנראה הגורם המשמעותי ביותר. תוכלו כמובן להתייעץ עם בעליו על כך בטלפון, אך פגישה אמיתית עם הכלב, אשר תעיד על הכימיה ביניכם, עדיפה בהרבה. אומנם הגזע, הגודל, והמראה הם מאפיינים חשובים, שיש לשקול בכובד ראש, אך אופי הכלב הוא החשוב ביותר.

שאלו את עצמכם איזה כלב אתם רוצים? לדוגמה, כלב שיכריח אתכם לצאת החוצה? או אולי כלב רגוע יותר? אם אין ביכולתכם לפגוש את הכלב המיועד, הקפידו לנהל שיחה מעמיקה עם בעליו על אופיו, ולוודא שהוא מתאים לכם.

 

סיכום

כלבים, בדומה לבני אדם, הם בעלי מאפיינים רבים. את חלקם תוכלו לברר ביתר קלות לפני בחירתכם, וחלקם יצריכו מאמץ מיוחד. לכן, לפני בחירת החבר הכי טוב החדש שלכם, השקיעו בבירור פרטים עליו, ואף פיגשו אותו, לצורך היכרות וקבלת רושם ראשוני. זיכרו שהכלב הוא החבר הכי טוב שלכם, והשקיעו בבחירתו.

עוד פרטים תוכלו למצוא באתר: wisedog.co.il.

בחירת כלב דרך הטלפון