איך לבחור מתחם קרוואנים למשפחות דרך האינטרנט

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בעוד שטיול קרוואנים בחוץ לארץ הוא כבר נפוץ, בארץ רק בשנים האחרונות התחילו משפחות לטייל ככה.

אבל כעת כשיש את הקורונה, ולא מתאפשר לטייל בחול, משפחות רבות מתחילות לטייל בארץ עם קרוואן.

אחד החלקים הקריטיים בטיול הוא לבחור את מתחם הקרוואנים בו ישנים בלילה.

אנחנו פה כדי לעזור לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר.

 

איפה ניתן להחנות קרוואן מבחינה חוקית

הקרוואן הוא רכל לכל דבר ועניין, ולכן בכל מקום שבו ניתן להחנות את הרכב, ניתן להחנות את הקרוואן. הכי בטוח לעשות זאת במתחמי קרוואנים מוסדרים. בתוך מתחם קרוואנים למשפחות תהיו בטוחים שהמשפחה לא תקבל דו"ח ושיהיה נוח ללון.

ניתן גם להחנות ליד הים, אבל שימו לב שזה אומר שלא יהיו לכם מתקנים שימושיים שיש במתחם קרוואנים מוסדר למשפחות וזה חיסרון גדול.

 

מה יש במתחם קרוואנים מוסדר

במתחם קרוואנים מוסדר ישנם מספר מתקנים אשר מקלים על השינה בטבע:

חיבור למים: באמצעות החיבור למים תוכלו לשטוף את הכלים לאחר ארוחת הערב, ואת הדברים המלוכלכים, זה יכול להקל מאד על ההיגיינה.

חיבור לחשמל: חשמל זה קריטי ביותר למשפחה. באמצעות החשמל תוכלו לשבת מחוץ לקרוואן ולראות את כל הילדים, תוכלו לבשל באור, ותוכלו להדליק את האורות בקרוואן.

שירותים ומקלחת: במתחם קרוואנים מוסדר למשפחות הרבה פעמים יש בנמצא שירותים ומקלחות, כך שבסוף יום הטיול תוכלו להשתמש במתקנים.

 

השוני בין החניונים

בין החניונים השונים קיים כמובן שוני ולא כולם מציעים את אותם המתקנים. כך שבמתחם קרוואנים למשפחות אחד יכולים להיות שירותים מקלות וחשמל ובשני חשמל ומים. לפני ההגעה לחניון בידקו באינטרנט מה המתחם לקרוואנים מציע ולפי ההצעה החליטו אם הוא מתאים למשפחה שלכם.

כמובן שלמשפחה עם ילדים בחירות שונות מלזוג שמטייל בתקציב מועט. חישבו מה הילדים שלכם צריכים, ומה יהפוך את הטיול איתם לכמה שיותר נוח.

שוני נוסף הוא במחירים. יהיו חניונים בהם השימוש במתקנים יהיה בחינם, וגם החניון יהיה חינם, יהיו חניונים שבהם השימוש במתקנים יעלה כסף ואילו השימוש בחניון יהיה בחינם, ויהיו חניונים בהם החניון יעלה כסף וגם השימוש במתקנים יעלה כסף. אם אתם מטיילים בהתאם לתקציב מסויים, תוכלו להחליט לאיזה חניון ללכת בהתאם לתנאי התשלום.

 

חשוב: חפשו לפני

אל תתחילו לחפש חניון באינטרנט באמצע הלילה. בדקו לפני היציאה לטיול היכן כדאי להחנות בהתאם למסלול שקבעתם לטיול. זו סיטואציה ממש לא נעימה לחפש מתחם קרוואנים למשפחות באמצע הלילה עם קרוואן מלא בילדים, והכנה מוקדמת תעזור לכם להימנע ממנה.

אם אתם רוצים שהטיול יהיה באווירה יותר ספונטנית, חפשו באותו הבוקר היכן תישנו בלילה. חיפוש זה ישאיר הרבה מרחב תמרון לטיול מצד אחד, והרבה מקום לחופשיות וספונטניות מן הצד השני

נגררת