שניים במחיר של אחד: איך לבחור מתנות ממותגות שהן גם שימושיות אונליין

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כל אחד קיבל מתישהו במהלך חייו מתנה ממותגת ממקום העבודה שמצאה מיד את מקומה במגירה של המשרד ומאז היא לא יצאה משם.

זה יכול להיות סיכה מעוצבת לדש, קופסא לעט או מארז מסטיקים בטעם תפוז.

בקיצור, מדובר במתנות ממותגות שלא צלחו. במדריך הבא אנחנו נציין בפניכם איך תוכלו לבחור מתנות ממותגות אונליין שלא יאוכסנו בתוך מגירה.

להלן כל הפרטים שאתם צריכים לדעת:

 

השלב הראשון – תערכו סקר

כדי שתוכלו לבחור במתנות ממותגות שימושיות אתם צריכים לצאת מהקופסא ולהפסיק לחשוב שאתם יודעים הכול על העובדים שלכם. מי שמכיר את העובדים שלכם הכי טוב אלו העובדים שלכם. לכן, אתם צריכים להכין סקר ובו תכתבו כל מיני שאלות שיכוונו אתכם אל המתנות הממותגות שישמשו את העובדים שלכם ב-100%. חשוב שתכללו בסקר שאלות בלבד ולא פירוט אודות המתנות, כדי שתוכלו בסופו של דבר להפתיע את העובדים שלכם עם מתנות ייחודיות ושימושיות.

השלב השני – תשלחו את הסקר לעובדים

זה הרי ברור שהסקר לא ימלא את עצמו. לכן, בשלב זה, אתם צריכים להוציא את הסקר לכלל העובדים. איך תעשו זאת? בקלות. באמצעות שימוש באחת מהפלטפורמות הבאות:

  • הפצת הסקר בוואצאפ
  • הפצת הסקר במייל
  • הפצת הסקר באמצעות אפליקציית התכתבות של החברה

אתם יכולים לכתוב בכותרת ההודעה שאתם שולחים סקר שיאפשר לכם לבחור בסופו של דבר מתנות ממותגות שישמשו את העובדים, כך תוכלו להיות בטוחים שמרבית העובדים יכנסו לסקר ויענו עליו בפירוט.

 

השלב השלישי – בחירת המתנה

בשלב הזה כבר צריכים להיות לכם סקרים מלאים בתשובות. זהו השלב שבו אתם יודעים אם העובדים שלכם רוצים גרביים ממותגות או אולי ערכת תה מהודרת. כעת, אתם צריכים לרכז את כל התשובות ולבדוק מהי המתנה שתתאים ביותר לעובדים שלכם (שימו לב, אם תראו שיש צורך במתנה נוספת, תמיד אפשר לרכוש שתי מתנות או יותר. לא צריך להיות מקובעים על מתנה אחת בלבד.

 

השלב הרביעי – חיפוש אתר מתאים

כעת, אתם יודעים מהם המתנות שהעובדים שלכם רוצים. כך שנותר לכם לחפש בגוגל אתר מתנות ממותגות שעונות על הקריטריונים שהופיעו בסקרים. אתם צריכים לבדוק שמדובר באתר שיש לו ניסיון בהפצת מתנות ממותגות לבעלי עסקים, מכיוון שאתם תצטרכו אספקה גדולה של מתנות. אם אינכם בטוחים שמצאתם אתר כזה, אתם יכולים לקרוא את הביקורות שנכתבו עליו בגוגל ולבדוק אם הלקוחות הקודמים שהמליצו על האתר הם בעלי חברות גדולות, קטנות או בכלל אנשים פרטיים. כך תוכלו להיות בטוחים שמצאתם את האתר הנכון.

 

סיכום

עכשיו אתם יודעים את כל הפרטים על שניים במחיר של אחד: יש לכם רשימת מתנות ממותגות ואתם יודעים איך לבחור אותן ואת האתר המתאים לרכישה. כך שנותר לנו לאחל לכם רק בהצלחה!

שתי מתנות