איך לבחור נכון אוזניות ספורט אלחוטיות לטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אוזניות אלחוטיות הן פתרון נהדר לפעילויות ספורט. הן מאפשרות למשתמש להשתמש באוזניות תוך כדי פעילות תזזיתית ללא כל סירבול שבדרך כלל קורה בשימוש באוזניות רגילות. הן אף מאפשרות לך לא להיות צמוד למכשיר שאליו מתחברות האוזניות – הטלפון הנייד, המחשב או כל מכשיר אחר. מה חשוב לשים אליו בבחירה של אוזניות ספורט אלחוטיות לטלפון הנייד שלנו או לכל מכשיר אחר?

 

נוחות

כשאנחנו מבצעים פעילות ספורטיבית ורוצים לשמוע מוזיקה תוך כדי, אנחנו רוצים שיהיו לנו אוזניות נוחות שיאפשרו לנו להתרכז באימון ללא צורך לסדר את האוזניות. חשוב לבחור אוזניות שיתאימו בדיוק לאוזן שלנו ולא יפלו או יחליקו, כך שיאפשרו נוחות מרבית באימון כמו עם אוזניות NuraLoop. בנוסף, יש אופציה לקנות מעין תופסן לאוזניות שמבטיח שהאוזניות לא יפלו מהאוזן במהלך האימון.

 

עמידות בפני מים וזיעה

אוזניות אלחוטיות רגילות עשויות להיהרס במידה ואנחנו מזיעים עליהן בזמן האימון. לכן, מומלץ לקנות אוזניות עמידות בפני מים וזיעה שנוכל להיות בטוחים שלא ייהרסו לנו אם נזיע עליהן.

 

איכות

במהלך אימון אנחנו זזים הרבה והאוזניות עלולות ליפול או לקבל מכות. אם נקנה אוזניות פשוטות ולא איכותיות, פגיעה קטנה עלולה להרוס אותן. לכן, כדאי להשקיע באוזניות איכותיות ועמידות שיכולות לספוג מכות ופגיעות.

 

זמן פעולה רצוף

אין דבר מבאס מאוזניות שנכבות לנו באמצע אימון. על אחת כמה וכמה שאנחנו לא יכולים לעצור את האימון ולחכות שהאוזניות יסיימו להיטען. רצוי לקנות אוזניות שיכולות לפעול למשך זמן ארוך ללא צורך בהטענה.

 

סאונד עוצמתי

כמובן שסאונד הוא מרכיב מרכזי בקניית אוזניות לכל שימוש שהוא. באימון אנחנו הרבה פעמים רוצים לקבל סאונד שהוא עוצמתי במיוחד ונותן לנו מוטיבציה לאימון.

 

בידוד רעשים

כיום אוזניות רבות בשוק כוללות אופציה למצב בידוד רעשים. מצב זה מבטל את רעשי הסביבה ומאפשר לכם לשמוע את הסאונד בחדות רבה יותר, ללא רעשי רקע.

 

למה לא להסתפק באוזניות רגילות?

אוזניות ספורט הן כמובן לא חובה וללא ספק אפשר להסתפק גם באוזניות רגילות. אוזניות ספורט יהפכו את החוויה שלכם ליותר פשוטה, נוחה ופחות מסורבלת. עם אוזניות רגילות תיאלצו להתעסק בחוטים שעלולים להפריע לכם באימון ולהוציא לכם את החשק להתאמן. אם מדובר באוזניות אלחוטיות אך שלא מותאמות לספורט, הן עלולות להיהרס לכם אם מטפטפת לכם מעט זיעה על האוזנייה, או אם הן נופלות והן לא מספיק עמידות.

כיום יש בשוק מבחר גדול של אוזניות וניתן למצוא אוזניות המותאמות לספורט במחירים אטרקטיביים מאוד. אין ספק שגם אוזניות פשוטות עם חוט יעשו את העבודה, אבל אוזניות מתאימות לספורט עשויות לחסוך לכם התעסקות. אם אתם שואלים אותי, שווה להשקיע קצת יותר כסף בשביל אוזניות איכותיות ונוחות שישמשו אתכם לאימונים ויעשו את העבודה הטובה ביותר.

אוזניות ספורט