איך לבחור עו"ד גירושים דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

ההליך המשפטי בגירושים

לצערנו, תופעת הגירושים היא תופעה נרחבת היום, החוצה חברות ומגזרים, ולעיתים אדם אף עלול לחוות אותה יותר מפעם אחת בחייו. כשתסקרו מעט את הסביבה הקרובה שלכם, תמצאו ברוב המקרים כי אתם מכירים לפחות זוג או שניים בצורה קרובה יחסית, שעברו תהליך כזה.

התהליך, הוא תהליך קשה, מלווה בצעדים משפטיים, מריבות, טלטלות רגשיות ולעיתים אף סיפורים לא נעימים. הפן המשפטי של הגירושים הוא מרכזי. על בני הזוג לסכם בניהם בבית המשפט על צורת חלוקת הנכסים המשותפים, הסכמי המשמורת על הילדים, שיעור המזונות אותם פוסק בית המשפט על בן הזוג, אותם יחויב להעביר לבת זוגו על בסיס חודשי, ועוד מגוון הסכמים, צווים ותביעות אותם יש לנהל בחכמה.

על מנת לבצע את משימות אלו בצורה הטובה ביותר, עליכם למצוא עורך דין טוב, ממשרד בעל שם טוב, שיוכל לבצע עבורכם את הצדדים המשפטיים של התהליך. לא כל עורך דין הוא עורך דין מקצועי ובעל ניסיון. לכן, בעזרת הצעדים אותם נציג בפניכם, תוכלו בצורה פשוטה ביותר, להיכנס לטלפון הנייד שלכם ולמצוא עורך דין טוב ומקצועי, כזה שילווה אתכם בצורה מקצועית, יחד עם הבנה אישית של התהליך המורכב אותו אתם עוברים.

למותר לציין, כי ישנם תהליכי גירושין שעוברים בצורה עדינה, אמתית וטובה, ללא מריבות ותביעות, אלא מתוך שותפות אמתית של בני הזוג גם בצעד קשה זה. אך, גם כאן חשוב לעגן את כלל ההסכמים באמצעות עורך דין מנוסה.

 

שלבי חיפוש העורך דין

מילות החיפוש

כתבו בחיפוש בגוגל את השאילתה "עורך דין לגירושים". שוק עורכי הדין מוצף היום, ולכן סביר להניח שתמצאו מספר רב מאוד של עורכי דין בתחום זה. כעת יהיה עליכם לסנן את החיפוש על פי השלבים הבאים.

 

נסיון

כנסו לאט לאתרים הראשונים ברשימת התוצאות, ובדקו מהו מספר שנות הניסיון של אותו עורך דין, והאם הוא מפנה להמלצות מלקוחות קודמים. לאחר מכן, צרו קשר עם הלקוחות הקודמים ובדקו האם צורת התנהלות של עורך הדים הנ"ל, מתאימה לצרכים שלכם.

 

מיקום

קריטריון נוסף  אותו מומלץ לקחת בחשבון, הוא מיקומו של משרדו של עורך דין זה, ביחס לזמינות שלכם למשרדו תוך ניהול שגרת היום שלכם. לכן, מומלץ אף לצמצם את השאילתה ל"עורך דין גירושים במרכז" לדוגמה, או בצורה יותר ספציפית: "תל אביב".

 

עורך דין מומלץ

אחד מעורכי הדין המומלצים ביותר, הוא עורך דין גירושין כמו זיו בייטל עורך דין זה, בעל ניסיון רב בתחום ליווי זוגות נשואים בהליך הגירושים. בין אם מדובר בפן המקצועי, ואף בפן הרגשי.

 

לסיכום

על מנת למצוא עורך דין לענייני גירושין בפלאפון, בצעו את השלבים שהומלצו בדייקנות, והגיעו לעורך דין המתאים ביותר עבורכם, בקלות וביעילות.

 

זוג גרוש