איך לבחור קורקינט חשמלי באופן מקוון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

רוצים להזמין קורקינט שיגיע אליכם עד הבית? מתלבטים איזה סוג להזמין ומה צריך לבדוק כשקונים קורקינט? המשיכו לקרוא על כל מה שחשוב לדעת כשקונים קורקינט בעיקר שמזמינים אותו באופן מקוון מבלי לראות

אותו בחנות.

 

איך בוחרים קורקינט?

כיום יש אין עשרות מותגים של קורקינטים חשמליים והם כולם מעולים ומתאימים לצרכים שונים, כדאי לבקש לשאול על קורקינט חשמלי מומלץ לצרכים שלכם, שאלו חברים או מכרים שעושים מסלול דומה שלכם במהלך שגרת היום יום שלהם. הפרמטרים לבחירת קורקינט שיתאים לכם הם –

 

גובה הכידון

אם אינכם בגובה ממוצע ואתם צופים שתצטרכו להגביהה או להנמיך את גובה הכידון חפשו מותג בעל יכולת כיוונון ובדקו מהו הגובה המקסימלי או המינימלי של הכידון במותגים השונים.

 

קוטר גלגל

נתון חשוב ביותר שלא תמיד זוכה להתייחסות, מרבית הגלגלים הסטנדרטיים הם בעלי קוטר של 8 – 12 אינץ' אך יש קורקינטים בעלי גלגלים גדולים או קטנים יותר, משמעות גודל הגלגל תבוא לידי ביטוי בעיקר בהתמודדות מול מכשולים ולכן אם הנסיעה שלכם בעיקר על שבילי אופניים חלקים גלגלים קטנים יספיקו בהחלט אך אם את מוצאים את עצמכם נוסעים בשבילי עפר וכבישים משובשים מומלץ קורקינט עם גלגלים גדולים יותר ואפילו תוכלו למצוא גלגלי שטח בעלי קוטר של 20 אינץ' איתם תוכלו לעבור כל מכשול וכל סוג דרך.

 

מנוע

החוק הישראלי מאפשר הספק מנוע בהיקף של 250 וואט ומהירות של עד 25 קמ"ש, בתוך הגבלה זו קיימים מנועים שונים עם מערכות הילוכים פנימיים שישנו את חווית הרכיבה. מנועים חזקים ואיכותיים יותר לא יתחממו והם יעמדו טוב יותר בעליות ובנסיעות ממושכות.

 

זמן טעינה

שימו לב שככל שקיבולת הסוללה תהיה גבוהה יותר יהיה עליכם להטעין אותה זמן ארוך יותר. לפני קנייה מקוונת קראו את קיבולת הסוללה ובנוסף את הספק המטען המקורי המגיע איתה וחשבו כמה זמן תצטרכו להטעין את הסוללה עד שתתמלא וכמה קילומטר הסוללה המלאה תוכל לתת לכם.

 

שיכוך זעזועים

אם אתם מתכננים נסיעות "פראיות" עם הקורקינט ואתם צופים צורך בשיכוך זעזועים טוב מומלץ לבחור בגלגלים מלאים באוויר מאשר גלגל חסין תקרים. הגלגל שמלא אוויר יספק נסיעה נוחה ונעימה יותר אך עלול להביא אתכם לתיקון פנצ'רים לעיתים תכופות יותר.

 

משקל, קיפול וניידות

חשוב ביותר בהתאמת הקורקינט לצרכים שלכם, אם שגרת החיים שלכם כוללת מעבר בין רכבות או סחיבת הקורקינט כמה קומות בלי מעלית כדאי להשקיע בקורקינט קל שלא יסבך אתכם.

 

לסיכום

כמו כל דבר בחיים, אין דבר כזה הקורקינט הכי טוב מכיוון שלכל אחד יש צרכים שונים, אופי ומרחק נסיעה אחר ותקציב אחר לכן חשוב להתאים את הקורקינט החדש שלכם לצרכים שלכם ולא לפי מה שנחשב הכי טוב.

אישה רוכבת