איך להזמין דלקן אוניברסלי דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

דלקן אוניברסלי

מהו דלקן?

בעלי הרכבים, יגרדו בראשם פעמים רבות בדאגה, כאשר מודיעים על עליית מחירי הדלק. צריכת דלק, היא הוצאה ניכרת למדי, בסך ההוצאות החודשי של כל בעל רכב פרטי, גם אם מדובר בנסיעות קצרות למדי.

על מנת ליצור הוזלה מסוימת על הוצאות הדלק החודשיות של חברות גדולות (ולעיתים גם אנשים פרטיים), שבבעלותן מספר רב של רכבים, שנוסעים קילומטרים רבים בחודש, חברות התדלוק יוצרות מעין עסקה עם אותן חברות ומאפשרות לחברה לקבל "דלקן". כלומר, יכולת תדלוק ללא הגבלה, או בכמות גדולה מאוד, במחיר זול יחסית לאותה עלות אם התדלוק היה מתבצע בצורה פרטנית כל פעם מחדש. הדלקן, מותקן על הרכב בעזרת שבב סביב פיית התדלוק בתוספת למעין כרטיס המוכמן בתוך גוף הרכב.

 

 דלקן אוניברסלי

בשנים האחרונות, נכנס לשוק הדלקנים, סוג דלקן חדש. אותו דלקן נקרא: "דלקן אוניברסלי". משמעות הסכם תדלוק זה היא, שאם עד לתקופה האחרונה, הייתה חברה מקיימת הסכם דלקן עם חברת תדלוק מסוימת. כעת, באמצעות דלקן זה, ניתן יהיה לתדלק בכל חברות התדלוק הקיימות בארץ.

ישנם יתרונות רבים לדלקן זה. הראשון, הוא יצירת תחרויות בין חברות התדלוק על מנת לזכות במספר המתדלקים האוניברסליים הגדול ביותר. בנוסף, יכולתו של בעל הרכב לתדלק את רכבו בכל תחנת דלק בה יבחר. כיצד אם כן , ניתן להזמין בצורה פשוטה, ולהתקין דלקן כזה? נפרט כעת בפניכם את הדרך הקלה ביותר, דרך הטלפון.

 

הזמנת דלקן דרך הטלפון

קביעת המחיר

במהלך השיחה או מעט לאחריה, יחזור אליכם הנציג עם הצעת המחיר והחברה המומלצת לצורך התקנת הדלקן אוניברסלי. הצעת המחיר והחברה שיומלצו, יהיו המתאימים ביותר לצרכים שלכם.

 

ביצוע ההתקנה

לאחר שתסכימו לעסקה ורכשו את הדלקן האוניברסלי, נציגי החברה יפנו אתכם למקום הקרוב אליכם, בו קימת תחנת ההתקנה של הדלקן, והעסקה תושלם בצורה הטובה ביותר.

 

לסיכום

דלקן אוניברסלי, הוא דלקן בעל יתרונות רבים, שהתקנתו והשימוש בו, יקלו על ההתנהלות של חברות רבות ואנשים פרטיים בעלי מספר רכבים רב. את התקנת הדלקן האוניברסלי, ניתן יהיה לבצע בקלות וביעילות, דרך הטלפון.

 

ידיות תדלוק