איך להזמין יועץ עסקי דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

התהליך של העסק עם היועץ העסקי, מתחיל בשיחת טלפון.

שיחה ראשונית זו, נועדה כדי לבדוק האם השרות של היועץ העסקי, מתאים לבעל העסק, במידה וכן ממשיכים בתהליך.

הזמנת יועץ עסקי דרך הטלפון, יכולה להיות על ידי השארת הפרטים של הלקוח, בתיבת צור הקשר, באתרי היועצים העסקיים השונים, או בשיחת טלפון לפי המספר המופיע באתר.

 

פגישת הכרות

במידה והוחלט על המשך התהליך עם היועץ העסקי, ממשיכים לפגישת היכרות, שמטרתה להכיר את בעל העסק ואת העסק עצמו, יותר לעומק. פגישה זו, נועדה כדי להבין מה יש לעשות, וכיצד ייעוץ עסקי יכול לסייע לעסק. בפגישה זו מבוצע אבחון ראשוני, ומתקבלת תמונת מצב בסיסית של הנעשה בעסק.

 

סקירת עומק

לאחר פגישת ההכרות, נערכת סקירת עומק של העסק, סקירה זו נכנסת אל כל התחומים הקיימים בעסק, כגון: דוחות רואה החשבון, מצבת כוח האדם בעסק, המשרות הקיימות בעסק והמשכורות עליהן, ועוד. הנתונים הנבדקים בסקירת העומק, נותנים תמונה רחבה, אובייקטיבית ומקצועית על העסק, המוצגת בפני בעל העסק, ומאירה נושאים חדשים, שאולי לא עלו בעבר.

 

תכנון עסקי

היועץ העסקי מתבסס על הנתונים שנאספו בסקירת העומק, כדי להרכיב תוכנית פעולה מפורטת, ולהציע כיווני התפתחות מתאימים לעסק, לטווח הארוך. בנוסף, מפרט היועץ גם את הפעולות הנדרשות, כדי לעמוד ביעדים שהציב. לבסוף, מלווה היועץ העסקי את הוצאתו של התכנון העסקי לפועל, כדי להבטיח התנהלות נכונה, ובמידת הצורך, לבצע התאמות נחוצות.

 

ייעוץ עסקי לעסק שנפגע ממשבר הקורונה

יועץ עסקי מקצועי, יכול לסייע גם לעסקים שנפגעו ממשבר הקורונה. ניסיונו של יועץ בעבודה עם עסקים שחוו משברים, יכול להביא לתובנות, המלצות וזיהוי הזדמנויות. יועץ עסקי גם יעזור בשימור העסק הקיים, ואף בהרחבת מעגל הלקוחות וכן ילווה את בעל העסק, בפנייה אל קרן להלוואות לעסקים, במסלול קורונה. היועץ גם יסייע מול הבנקים, בשינוי של פעילות לכיוון האון ליין, בהחלטות מושכלות לגבי פיטורי עובדים או הוצאתם לחל"ת ועוד.

 

למי מתאים שירות של יועץ עסקי

יועץ עסקי משלב שיטה מסוימת, עם הבנה פרקטית, כיצד יש לנהל עסק רווחי, ולמנף הצלחה בעסק. בעלי עסקים המרגישים כי ניתן לנהל את העסק שלהם, ביעילות ובמקצועיות רבה יותר, ועם חשיבה לטווח הרחוק – פנייה ליועץ העסקי אייל פז ייעוץ עסקי, תסייע להצלחת העסק, להגדלת הרווחים ולצמצום ההוצאות.

 

לסכום

שיחת הטלפון הראשונית בין היועץ העסקי לבעל העסק, נועדה כדי לבדוק את התאמת השירות המוצע על ידי היועץ – לעסק. במידה ויש התאמה, מתחיל תהליך של סקירת עומק, תכנון עסקי, ולבסוף, ליווי של העסק עד להשגת היעדים שהוצבו. לפרטים נוספים בנושא, ולקביעת פגישת ייעוץ ללא התחייבות, פנו אלינו לחברת "אייל פז ייעוץ עסקי ופננסי", המתמחה בייעוץ עסקי ופיננסי.

 

מכשיר סלולר