איך להזמין מקלחונים מותאמים דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

שיפוץ חדר האמבטיה עשוי להיות תהליך פשוט למדי אם רק רוצים להחליף את המקלחונים ולהתחדש באחרים.

במקרים בהם משפצים את חדר האמבטיה ורוצים להתקין מקלחון במקום האמבטיה – התהליך מורכב יותר.

עם זאת, את המקלחונים ניתן להזמין גם בטלפון ולחסוך בהתרוצצות וזמן יקר – על כך במאמר הבא.

 

היתרונות של המקלחונים

מקלחונים בהחלט יכולים לשדרג לכם את חדר האמבטיה ולחסוך מקום באופן שירווח את החלל. הם נוחים, פרקטיים, קלים לניקוי ותחזוקה, אינם תופסים מקום רב ומגיעים בעיצובים שונים. כאשר משפצים את הבית או עוברים לדירה חדשה חשוב לשקול את עניין המקלחונים על מנת שחדר האמבטיה ייראה מסוגנן ומרווח. התקנת המקלחון בחדר האמבטיה תמנע מהמים במקלחת להרטיב את כל חלל החדר ולא תזדקקו לווילון שהמראה שלו מיושן ואינו פרקטי מבחינה זו. במקרים בהם חדר האמבטיה שלכם קטן תוכלו לבחור במקלחון פינתי עם דלתות הזזה שירווחו את החלל. כאשר החלל גדול, תוכלו לבחור במקלחון על פי המידות הרצויות בהתאמה אישית שיש לו שתי דלתות הנפתחות כלפי חוץ וכלפי פנים ועדיין חדר האמבטיה ייראה גדול ואסתטי. ישנם סוגים רבים המוצעים בקטלוגים השונים ובאתרי האינטרנט שניתן לבחור על פי המידה הרצויה ולפי הצרכים שלכם.

 

איך מזמינים את המקלחונים בטלפון?

את המקלחונים לא בוחרים רק על פי המידה או הצורה. לכל מקלחון יש את העיצוב שלו, עובי זכוכית שונה, פרזול, אופן פתיחת הדלתות וצבע שונה. גם המחיר שלהם נקבע על פי אלמנטים אלו. למשל, מקלחון זכוכית חלבית אטום עם פרזול מעוצב, יהיה יקר יותר מהזכוכית הרגילה והפרזול הפשוט. את הפרזולים רצוי להתאים לעיצוב חלל חדר האמבטיה מבחינת הצבעים. למשל, מסגרת שחורה מסביב לזכוכית מעניקה לחדר האמבטיה מראה אלגנטי ויוקרתי ולכן היא גם מבוקשת יותר. בין היתר ישנם מקלחונים עם עיטורים שונים שניתן להתאים לעיצוב. כאשר רוצים לחסוך זמן יקר בחיפושים, למנוע התרוצצויות מיותרות וכאב ראש, אפשר להזמין את המקלחונים בהתאמה אישית בטלפון. חשוב לבדוק לפני ההזמנה את האתר של הספק באינטרנט ולראות את הקטלוג המלווה בתמונות וגדלים. בנוסף, ניתן לבחור את המידות המתאימות לכם וכמו כן את יתר האלמנטים, להתקשר ולקבל הצעת מחיר. חשוב לבחור בחברה המייצרת ומשווקת מוצרים איכותיים ואשר מחזיקה במגוון רחב של סוגי המקלחונים הדרושים לכם.

 

סוגי המקלחונים

מקלחון פינתי

מתאים לחדר אמבטיה קטן. על מנת לנצל את השטח מומלץ לבחור מקלחון עם דלת הזזה.

 

מקלחון חזיתי

מתאים לחדר אמבטיה גדול. הוא מותקן לאורך הקיר והדלתות שלו נפתחות כלפי פנים וכלפי חוץ. הוא יכול להכיל 2 קירות זכוכית או קיר אחד זכוכית והשאר רגילים ולקבל מראה אלגנטי ומרשים בחלל.

 

אמבטיון

זהו מקלחון המקיף את האמבטיה כדי למנוע מהמים להשפריץ החוצה ובדרך כלל הוא קטן ונמוך.

 

גבר מתרחץ