איך להזמין קלנועית יד 2 דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

זקוקים לקלנועית ורוצים לנצל בחיפושים את הזמן הפנוי שלכם? תוכלו לעשות זאת בקלות דרך הטלפון הנייד, אך קודם כל בואו נבין איזו קלנועית מתאימה לכם והאם משתלם לקנות אותה יד שנייה.

 

איך אני יודע איזה קלנועית אני צריך?

התאמת הקלנועית לנוסע אינה מסובכת. עליכם קודם כל להבין למה אתם זקוקים – התניידות בתוך מבנה כמו הבית או הסופר, התניידות למרחקים קצרים או ארוכים בחוץ, האם אתם תמיד תיסעו לבד בקלנועית או שתצטרכו לצרף נוסע מידי פעם. ישנו מגוון רחב של סוגי קלנועיות, השונות בגודל, במהירות, ובמטרות להן הן נועדו, כך שברגע שתגבשו לעצמכם את הצרכים שלכם, הדרך למציאת הקלנועית שלכם קצרה יותר.

 

סוגי קלנועיות

החלוקה השרירותית ביותר הינה קלנועית לנוסע יחיד, וקלנועית זוגית. אם הקלנועית היא לשימוש אישי שלכם בלבד תוכלו לבחור מבין מבחר הדגמים של הקלנועיות היחיד : כאלה המתקפלות אוטומטית, מתקפלות ידנית, ואפילו כאלו המתקפלות לטרולי ומאפשרות נשיאה נוחה ממקום למקום. הקלנועית הזוגית היא קלנועית גדולה יותר, הכולל מושב זוגי ומאפשרת הוספה של ארגז מטען מאחור. בקלנועית הגדולה ניתן להסיע משקלים גדולים יותר, והיא כוללת גגון עליו ניתן להלביש כיסוי, מה שהופך אותה לקלנועית נוחה מאוד לזוג ואפילו למשפחה.

 

למה חשוב לשים לב?

לכל קלנועית מפרט מעט שונה, ולכן עליכם לעבור עליו ולוודא שהוא אכן מתאים לכם. בדקו האם קיבולת המשקל של הקלנועית מסוגל לשאת את משקלכם, מהי המהירות המקסימילית של הקלנועית, האם היא מתאימה לנסיעה בכבישים לא סלולים. אם בחרתם קלנועית יחיד, בדקו אם היא מתקפלת בקלילות, האם המושב שלה נוח לכם ואינו צר מידי, ואם הביצועים שלה מספקים אתכם. תוכלו למצוא עוד מידע אותו חשוב לבדוק לפני הרכישה באתר של רכבי אמירים.

 

רכישת קלנועית יד שנייה

רכישה של קלנועית יד שנייה דורשת בדיקה מדוקדקת ומעמיקה לגבי מצבה. בדקו שהבטריה שלה במצב טוב – קלנועית לא עובדת ללא בטריה תקינה, והחלפת הבטריה תעלה לכם אלף שקלים ומעלה. בנוסף, בזמן נסיעת המבחן הקשיבו לרעשים אם יש, בדקו אם הנסיעה נעימה גם אם יש בורות בדרך, ובדקו שהצמיגים במצב טוב. באופן כללי, רכישת קלנועית יכולה להיות חתול בשק, כך שמומלץ בעיקר לקנות קלנועית יד שנייה ממישהו שאתם סומכים עליו.

 

לסיכום

קניית קלנועית צריכה להיעשות בהתאם לצרכים של הנוסע, על מנת שתוכל לשרת אותו באופן מיטבי. גם כאשר קונים קלנועית יד שנייה, חשוב קודם כל לוודא שסוג הקלנועית מתאים – יחיד, זוגי , ולבדוק את יצרן הקלנועית ואת הדגם. אם הקלנועית המוצעת למכירה אכן מתאימה לכם, הקפידו לבדוק אותה ואת חלקיה כמו שצריך והיו בטוחים עד כמה שניתן שלא תידרשו לתקן אותה בקרוב.

 

מיני רכב