איך להקים כרטיס ביקור שאפשר לשמור בצורה נוחה בטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

דמיינו את עצמכם רגע במדרחוב מלא בחנויות או בקניון, סתם במהלך שיטוט בין החנויות ללא צורך מיוחד. איך מחליטים לאיזה חנות כן להיכנס ועל איזו לוותר? במידה רבה חלון הראווה של החנות תורם להחלטה זו. 

משיכת העין, הבנה כללית על המתרחש בחנות והאווירה המתנהלת בה מאפשרת לקבל את ההחלטה בשניות בודדות האם להיכנס או לוותר. באותו המקרה בדיוק ניתן לעשות זאת עבור העסק שלך באמצעות כרטיסי ביקור דיגיטליים המהווים כחלון הראווה של העסק.

 

מהו כרטיס ביקור דיגיטלי

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא בעצם דף אינטרנט המכיל בתוכו בצורה מרוכזת עבור העסק ועבור הלקוחות את כל המידע החיוני והשמיש ביותר ששני הצדדים צריכים על מנת ליצור ממשק ביניהם. בלחיצה על המסך המאפשר כניסה לאתר האינטרנט, ניתן למצוא מספר טלפון ליצירת קשר, דרכי התקשרות נוספים כמו אימייל וכתובת, ניווט לעסק, התעדכנות בעדכונים אחרונים ברשתות החברתיות, שמירה כאנשי קשר ועוד אופציות נוספות.

 

יתרונותיו של הכרטיס

כרטיס ביקור דיגיטלי בעל יתרונות רבים ויכול לשרת בצורה נוחה ויעילה הן את הלקוח והן את העסק המפרסם את מוצריו. כחלק מהיתרונות הם הדרך הקלה עבור כל אחד לקבלת נוכחות באינטרנט, הבטחה כי המידע החיוני ליצירת קשר נמצא בהישג יד, נוחות בשליחת אימייל או הזמנה לפגישה עם לקוח פוטנציאלי, מקום לשמירת פרטי הקשר של העסק במקום אחד ועוד.

בנוסף לכל יתרונות אלו, אני מעוניינת לחדד את היתרון המשמעותי של הכרטיס – המידע החיוני ליצירת קשר נמצא בהישג יד. לעומת אתרי אינטרנט, כרטיס הביקור הדיגיטלי עשוי להופיע על המסך הראשי בטלפון הנייד ובלחיצת כפתור על המסך ייפתח כמו שאר האפליקציות. יתרון זה משמעותי מאוד בעיקר עבור הלקוח, שבמידה והוא משתמש בשרותיי העסק בתדירות גבוה, אופציה זו מקלה.

 

הקמת כרטיס ביקור בשתי דרכים

את הקמת הכרטיס ניתן לעשות או על ידי חברה מסודרת אשר מכירה את הדרך להקמה ומקצועית בתחומה או באופן עצמאי על ידי לימוד השיטה דרך האינטרנט או דרך המקומות המאפשרים הקמת כרטיס בצורה חינמית.

 

שמירת הכרטיס על גבי מסך הטלפון

בכדי לשמור את הכרטיס על גבי מסך הטלפון תחילה יש להקים אותו וליצור אותו. גם אם בחרתם להקים אותו בצורה עצמאית וגם אם על ידי חברה מוכרת בתחום, יש להיכנס לדפדפן באינטרנט בו הוא נוצר. לאחר הכניסה לאותו אתר, גם באנדרואיד וגם באיפון ישנה אפשרות באפשרויות הדפדפן ל – "הוספה למסך דף הבית". על ידי לחיצה על כפתור זו תוכלו לראות את הכרטיס על מסך הטלפון שלכם.

 

לסיכום,

כרטיס ביקור דיגיטלי בעל יתרונות רבים לשיפור ושיווק העסק האישי והנגשת פרטיו עבור הלקוחות הפוטנציאליים. אך מלבד יתרונות אלו, קיים היתרון של נגישות לכרטיס הביקור בצורה מיידית על ידי הימצאותו במסך הטלפון הנייד, כשאר האפליקציות. בצורה זו, גם במהלך פגישה וגם בכל רגע נתון, הגעה לפרטי העסק היא קלה ונוחה.

כרטיס עסקים