איך למצוא את מקומות ההשתלה הטובים ביותר דרך הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

שיער הוא מוקד עיסוק מאד גדול עבור גברים ונשים כאחד.

כמו כן מדובר, בעיסוק שהוא חברתי ומותאם לצו האופנה בעיקרו.

מסיבה זו, שיער דליל יכול לגרום לבעיות ביטחון ודימוי עצמי עצומות אצל כל אדם ואדם.

יחד עם זאת, חשוב לדעת שזה לא הרמטי וניתן לפתור את הבעיה.

טרנד השתלות השיער רק הולך ומתחזק בשנים האחרונות, ובצדק. פתרון זה הגיח לעולם סוף סוף לאחר שנים רבות בהן אנשים ניסו את ידם כמעט בכל תרופת סבתא, או תרופה מומצאת ומלאת הבטחות, שבפועל לא עשתה כלום חוץ מלרושש את האנשים הצמאים לפתרון. אז מהי השתלת שיער ואיפה נמצא מקום בטוח לעשות אותה?

 

מהי השתלת שיער?

השתלת שיער היא בעצם הליך בו מתבצעת העברה של שיערות מאזור מסוים בגוף אל האזור המקריח. לרוב לא מדובר בשימוש בשערות מלאכותיות, היות והגוף יכול לדחות אותן. השתלת שיער מתבצעת במספר דרכים, כאשר חלקן פולשניות וחלקן גם לא.

על סוג השיטה נחליט עם הרופא המשתיל שלנו וזאת לאחר ביצוע מספר בדיקות ייעודיות, דוגמת בדיקות דם ובדיקות של איכות סיב השערה במקום התורם.

 

מה תופעות הלוואי וזמן ההחלמה?

אכן לאחר ההשתלה עלולות להופיע תופעות לוואי רגילות ביותר דוגמת חוסר תחושה באזור, גירודים ועקצוצים, בצקות, ואפילו שיהוקים. יחד עם זאת חשוב לדעת שכל אלו הם חלק מהליך ההחלמה הטבעי של האזור והגוף. תהליך החלמה השתלת שיער הוא אינו ארוך, ובהתאם לשיטה עלול לקחת רק מספר שבועות או כמה חודשים.

יחד עם זאת, חשוב לדעת שתוצאות לא בהכרח נראה באופן מידי, אלא ייקח זמן לגוף לקלוט את השינוי ולרפא את עצמו למצב בו השתלת השיער נראית טבעית לחלוטין, כאילו כלל לא קרתה ומדובר בשיער הטבעי שלנו.

זכרו כי במידה ואתם לא בטוחים, או מאמינים שהתופעות שלכם הן קיצוניות ואינם עוברות ישנה חובה לגשת את הרופא שלכם.

 

איך ואיפה נמצא מקום להשתלה?

ובכן אם נחפש בנייד מקום בטוח לבצע בו את השתלה, סביר שנמצא לא מעט לוקשים והבטחות ריקות. לכן, שימו לב לא ליפול בפח של כל אתר מרשים. במידה ואתם מחפשים לעשות השתלה בארץ, פגשו את הרופא, תקבלו המלצות ותבדקו רישיונות ותיק עבודות.

במידה ואתם מעוניינים לבצע הליך בטורקיה, מומלץ לבצע זאת דרך סוכנות ישראלית. בדיוק כמו עם הרופא הישראלי, כל סוכנות שתמצאו, חשוב לבקר אותה ולבדוק את הרישיונות שלה, לקבל המלצות עליה ולוודא בדיוק לאיזה רופאים אתם נשלחים ואיפה.

 

לסיכום

השתלת שיער היא פתרון נפלא ומשתלם ביותר לבעיית שיער דליל וקרחות, אצל גברים ונשים. טרם בחירה ברופא או סוכנות מקשרת, חובה לבדוק רישיונות עבודה, תיק עבודות ולקבל המלצות מלקוחות מרוצים אחרים.

כתר