איך למצוא דרך הטלפון סקי בדובאי

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

יש מי שיהיו מופתעים מהכותרת הנוכחית, הרי ידוע שדובאי היא מקום חם מאוד, אז איך יכול להתקיים אתר סקי בדובאי כשכל כך חם שם ?
בטח אתם חושבים שאם מתקשרים להזמין סקי בדובאי דרך הטלפון, עונה משיבון אוטומטי שמודיע שנפלתם בפח, ואיך חשבתם בכלל שיש סקי בדובאי? מצחיקים אתם.

 

יש סקי בדובאי!

אז אנחנו כאן כדי להודיע לכם, זו לא מתיחה! יש סקי במדבר. אמנם מדובר בסקי קצת אחר מהאלפים, או כל מקום אחר שהתרגלתם אליו. סקי בדובאי נמצא בתוך מתחם סגור ומקורר (כלומר, לא על פסגה של הר, כזו שאפשר לראות ממנה את השמש, למקרה שאתם לא מכירים את הקונספט).
הסקי נמצא בתוך אולם גדול, אותו תוכלו למצוא בקניון האמירויות. אם אתם חובבי קניות, אנחנו סבורים שתשמחו מאוד לשמוע שזהו אחד הקניונים הגדולים בעולם. הגודל שלו משפיע גם על אתר הסקי שנמצא בתוכו, מדובר באתר שכולל מעל 22 אלף מטר מושלגים.

 

אני גולש מתחיל, זו הפעם הראשונה שלי, המקום מתאים לגולשים כמוני?

המקום מתאים לגולשים בכל הרמות, מכאלו שזו הפעם הראשונה שלהם ועד המקצועיים ביותר. המקום כולל 5 מסלולים וכל מסלול מותאם לרמה אחרת, כדי שכל גולש, בכל רמה שהיא, יוכל להרגיש בנוח בעת הגלישה (ידוע שגולשים ותיקים רוצים את המסלול שלהם ריק מכדורי שלג אנושיים).
כך מתאפשר לכל גולש להיות במסלול המתאים לו ולגלוש להנאתו בהתאם לאנשים אחרים שנמצאים ברמה שלו, ללא הסחות  דעת והפרעות למיניהן.

היתרון המשמעותי במקום הזה, הוא שבין אם אתם בקיאים בסקי ובין אם לא, זה לא באמת משנה. כשיש בחוץ מעל 40 מעלות חום, סביר להניח שתרצו לעצור לרגע (ואולי אפילו קצת יותר מרגע) בשביל ליהנות ממזג אוויר קריר ונעים.
זו כנראה אחת הסיבות שמיליוני מבקרים מגיעים מידי שנה מכל העולם. לעיתים יש אנשים שפשוט רוצים לקחת הפסקה מהמזג אוויר החמים של המדבר ולצפות בגולשים.
כן, שמעתם טוב, יש אפשרות גם לרכוש כרטיסים ולא לגלוש. אם יש לכם טראומה מגלישה, או פשוט אם לא מתחשק לכם לגלוש, תוכלו לקנות כרטיס כניסה (כך תהיה לכם גם האפשרות לחזור בכם) ולצפות בגולשים.
דעו לכם שצפייה בגולשי סקי בכל הרמות יכולה לאפשר לכם להבין מה דרוש בשביל להיות גולש טוב, מכיוון שכך אתם יכולים ללמוד מהטעויות של הגולשים החדשים ולקחת לעצמכם כמה טיפים מהצפייה בגולשים הוותיקים.

אז כעת, כשאתם יודעים שזו אינה מתיחה, אתם מוזמנים להרים טלפון לאחת מסוכנויות הנסיעות לדובאי, שם תוכלו לשמוע פרטים נוספים אודות האטרקציה המיוחדת הזו, סקי באמצע המדבר.
סוכן הנסיעות יעשה בשבילכם את כל הדרוש, כל שעליכם לעשות זה למסור לו את הפרטים שיבקש מכם.
נסיעה טובה!

 

גולש