איך למצוא הלוואה לעסקים דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

עסקים רבים מוצאים את עצמם לעיתים בצמתים בהם הפתרון היחידי שיוכל לשרת אותם יהיה הלוואה מהירה.

הלוואה היא פתרון והיא הדרך המקובלת ביותר שניתנת לבעלי עסקים על מנת להתפתח, לפתור בעיות שצצות או בכלל לפתוח עסק מלכתחילה.

כיום ניתן לקבל הלוואות מהירות אפילו דרך הנייד.

 

איך ניגשים לקבלת הלוואה בצורה מהירה?

כמו שינויים רבים שנעשו בנהלים מסוימים עקב משבר הקורונה גם נהלי קבלת הלוואה דרך הקרן להלוואות בערבות המדינה. דרך אתר ביזלנד הלוואות לעסקים ניתן לקבל תמיכה בהלוואות מהירות דרך אותה הקרן. ביזלנד מציעה שירותי תמיכה מרגע הגשת הבקשה ועד סוף התהליך.
תהליך זה שלרוב נמשך כחודש ימים קוצר למספר ימים בודדים בלבד בעקבות המשבר והצורך הרב שעלה מבעלי עסקים להלוואות.

 

איך ניתן לעשות זאת דרך הנייד?

האתר של ביזלנד מציע מחשבון הלוואות מקוון, הגשת בקשות ללא בירוקרטיה ולחצן לשיחה ישירה עם נציג שירות בוואצאפ שיוכל לענות על כל השאלות ולהציע את כל המסלולים. בנוסף באתר תוכלו לקרוא הכל אודות הקרן להלוואות בערבות המדינה, המסלולים המוצעים והתנאים הנדרשים.

 

מה התהליך של קבלת הלוואה דרך הקרן?

חשוב לדעת כי ההלוואה המתקבלת היא לא מהקרן עצמה אלא מהבנק שמסכים לתת הלוואה, תפקידה של הקרן היא לתת אחריות לבנק כי במידה והעסק ייכשל ולא ימצא דרך להחזיר את סכום ההלוואה המדינה תחזיר לו 70 אחוז מהסכום.

שלב ראשון – הגשת הבקשה. ניתן להגיש בקשה בשלושה מסלולים שונים – עסק בהקמה, הגדלת ופיתוח עסק קיים או גישור הפער בין מועד ההוצאות למועד ההכנסות. מסלולים אלו הם הסיבות העיקריות של עסק לבקש הלוואה ולכל אחד מהם תנאים שונים ותקרת סכום שונה.

שלב שני – בדיקה של התוכנית העסקית. אם בחרתם לשתף פעולה עם ביזלנד הם יבדקו את התוכנית העסקית שלכם לפני הבדיקה של הקרן כדי להבטיח אישור וודאי של הקרן. הבדיקה קיימת על מנת להבטיח כמה שאפשר את יכולת החזרת הסכום במלואו. כלכלן מקצועי מטעם הקרן להלוואות בערבות המדינה יבדוק את התוכנית העסקית ואת ההתנהלות הכלכלית של בעל העסק.

שלב שלישי – קבלת אישור והמלצת הקרן. עסק שיואשר יקבל המלצה שלובשת צורה של תעודת אחריות על העסק. במידה והעסק לא ימצא את דרכו להחזיר את הסכום לבנק הקרן ערבה להחזיר 70 % מהסכום במקומו.

שלב רביעי – חתימת חוזה וחלוקת אחריות. למרות ההמלצה ו"תעודת האחריות" הבנק אינו מחויב לתת את הלוואה, במידה והוא מסכים הוא זכאי לדרוש מהעסק הצגה של נכסים נזילים בשווי 25 אחוז מהסכום שיוכל לקחת במידה והקרן תחזיר רק 70 אחוז כך שהבנק יקח סיכון של 5 אחוז בלבד. בנוסף ייחתמו תנאים ומועדים כמו כל הלוואה רגילה.

 

לסיכום

דרך ביזלנד תוכלו לקבל שירות אישי בנייד ותהנו מתמיכה מלאה!

מטבעות