איך למצוא חוקר פרטי מקצועי באופן מקוון?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לא כל הנוצץ זהב..

כיום, בעידן הדיגיטלי, מראה הוא דבר מתעתע, אם נכנסתם לאתר של משרד חקירות והתרשמתם ממנו לטובה, לא בטוח שהוא מקצועי ואמין. חשוב לוודא כי האדם המפעיל את משרד החקירות הוא חוקר פרטי מורשה ובעל רישיון להפעלת משרד חקירות.

קריטריונים לחוקר פרטי מורשה בעל רישיון להפעלת משרד חקירות:

  1. רישיון לעסוק בחקירות פרטיות ממשרד המשפטים
  2. לפחות 5 שנות עבודה כחוקר פרטי מורשה
  3. קבלת רישיון ממשרד המשפטים להפעלת משרד חקירות
  4. תוקף עדכני לשני הרישיונות שהזכרנו

 

 האם המשרד מתמחה בתחום?

ברוב המשרדים שתתקלו, הם כביכול ה-מתמחים בכל תחום, אך זהו דבר בלתי נמנע שיש משרדים שיהיו טובים יותר בתחום מסוים מאשר משרדים אחרים. משום כך רצוי לנסות ולהגיע אל המשרד המתמחה בתחום בו אתם זקוקים לעזרה.

אם לא הצלחתם להגיע למשרד המתמחה בתחום, בדרך כלל משרדים הפועלים המון שנים יהיו גם גדולים ולכן סביר להניח שגם בעלי חוקרים מקצועיים המתמחים ברוב התחומים.

 

פגישת היכרות וייעוץ

בחלק ממשרדי החקירות אליהם תגיעו באינטרנט, תוכלו לקצר את התהליך המגיע לפני תחילת החקירה, הלוא הוא פגישת ההיכרות והייעוץ לפני תחילת החקירה, על ידי מילוי פרטים באתר, שיחה באתר או פגישה טלפונית.

חשוב לזכור, המידע שאתם מספקים לאותו גורם, הוא מידע אישי ביותר ולא הייתם רוצים שהוא יגיע לאדם שהוא אינו אותו החוקר אליו אתם פונים לעזרה. לכן, חשוב מאוד לקבוע פגישת היכרות וייעוץ עם אותו משרד חקירות שמצאתם, להגיע, להתרשם ממנו ולוודא כי אכן המשרד עומד בקריטריונים שהזכרנו, אולם, יהיו מקרים בהם תוכלו לבדוק את הקריטריונים כבר באתר האינטרנט של המשרד וכך בעצם תוכלו לחסוך את הפגישה הפיזית, אך זה לשיקולכם.

מעבר לכך, ככל הנראה, החקירה היא חקירה רגישה, לפיכך רצוי שיהיה לכם חיבור עם החוקר שמטפל לכם בנושא, משום שהדבר יקל עבורכם את התהליך אותו תעברו במהלך החקירה המלווה בלחץ וציפייה.

 

המלצות/תלונות

מצאתם את משרד החקירות המתאים עבורכם, כנסו לאתר שלו ותתחילו לקרוא המלצות  וביקורות עליו. נכון, כל רוב הביקורות באתר, אם לא כולן, יהיו טובות, אך אם יש המון המלצות והמשרד הוא משרד רציני, כנראה שהוא טוב. מעבר לכך, כנסו לגוגל ותתחילו לחפש על אודותיו של המשרד ובדקו האם יש המלצות עליו או תלונות.

 

ה-פנים של המשרד

את רוב משרדי החקירות מוביל חוקר פרטי או צוות חוקרים פרטיים מקצוענים, שכבר שנים במקצוע, בדרך כלל, תוכלו לקרוא את אודותיהם באתר של משרד החקירות או באינטרנט. תקראו על החוקר המוביל או על הצוות, תתרשמו ואפילו תאמתו את הדברים אותם קראתם גם ברחבי האינטרנט. בסופו של דבר לאחר שתפנו למשרד אתם תפגשו עם אחד החוקרים המובילים ותוכלו לבחור האם מתאים לכם להמשיך או לא.

 

איש חקירות