איך למצוא חוקר פרטי טוב בקלות דרך הסלולר

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

טבעי לחשוד באנשים. בין אם את חושדת שבן זוגך כבר אינו נאמן לך, ובין אם אתה איש עסקים שחושש לתת אמון בשותף עסקי חדש, כולנו מכירים את הספקות שמכרסמים בנו ולא נותנים מנוח. הפתרון לפעמים הכרחי, אך פשוט – הרימו טלפון לחוקר פרטי.

 

חוקר פרטי

חוקר פרטי הוא אדם אשר אוסף מידע במסגרת אזרחית על אנשים, במטרה להעביר את המידע ללקוחותיו על פי בקשותיהם. חוקר פרטי חייב להיות תושב ישראל, ובעל רישיון מטעם הוועדה לרישוי חוקרים פרטיים ושירותי שמירה. כדי לקבל את הרישיון על החוקר לעבוד בכפיפות לחוקר פרטי בעל רישיון לניהול משרד חקירות במשך כ- 3 שנים, ולעבור בהצלחה מבחן הסמכה מטעם משרד המשפטים. רק לאחר חמש שנות ניסיון כחוקר פרטי בעל רישיון, באפשרותו לפתוח משרד חקירות פרטי משלו.

 

למה חשוב לבחור חוקר פרטי על פי המלצות?

החוק מגדיר באופן מדויק מי יכול לבצע חקירות פרטיות ומתנה זאת בהסמכה וניסיון כיוון שעבודתו של החוקר הפרטי מחייבת הכרה עם החוק הפלילי, ניסיון בחקירות ובמעקבים, ובהפעלת ציוד טכנולוגי מתקדם. על החוקר הפרטי לפעול תחת החוק, ואסור עליו להתחזות לבעל מקצוע החייב רישיון כגון רופא, או להתחזות לאיש אכיפת החוק. בנוסף, החוקר הפרטי מחויב לשמור על פרטיותכם, ולא למסור פרטים שעלולים להפליל אתכם. על מנת שתוכלו לסמוך על החוקר בו אתם שמים את מבטחם ונחשפים בפניו, עליכם לוודא כי הוא מהימן ומקצועי, ייתן לכם את התשובות שאתם מחפשים ולא יפיל אתכם בפח.

 

מתי כדאי לפנות לחוקר פרטי?

אם אתם חושדים שעוקבים אחריכם, שמאזינים לכם, שבוגדים בכם. אם אתם עומדים לפני עסקה גדולה, אם ברצונכם לדעת רקע על עובד חדש או בן זוג חדש, ובכלל – כמעט בכל פעם שאתם פשוט זקוקים למידע. אם אינכם בטוחים, באפשרותכם קודם כל לברר לפני שאתם מחליטים. אם אתם מעוניינים בשיחת ייעוץ, שתשמור על פרטיותכם ולא תחייב אתכם בכלום – חייגו אל יניב מור חוקר פרטי.

 

איך מחליטים לאיזה חוקר פרטי לפנות?

חיפוש פשוט באינטרנט יגלה לכם עולם שלם של אפשרויות. מרבית משרדי החקירות הפרטיות מתעסקים בכל סוגי החקירות, אך אין זה מבטיח לכם שהם יפעלו בצורה ראויה ויעילה למען המטרה שלכם. חפשו משרד בעל המלצות, ובעל ותק. בררו אילו חוקרים פרטיים מועסקים במשרד, והתקשרו לשיחת ייעוץ – כך תוכלו לקבל מידע הן על שיטת העבודה שלהם והן על מידת השירותיות שלהם.

 

הדרך לחקר האמת

חוקר פרטי טוב יגיע בשבילכם אל חקר האמת. כל שעליכם יהיה לעשות לאחר מתן המידע הראשוני הוא להתכונן נפשית לתוצאות שתקבלו, לטוב או לרע. וודאו כי בחרתם חוקר פרטי מקצועי ובעל ניסיון, מור חקירות לדוגמא, בעלי ניסיון של 20 שנה, אשר במשרדם מועסקים טובי החוקרים הפרטיים שיעשו ימים כלילות בשבילכם.

 

בדיקה מקיפה