איך למצוא כסא בטיחות איכותי לתינוק דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כיסאות בטיחות לתינוקות הם מוצר חובה להורים. היום, אנחנו מתניידים בעזרת הרכב כדי להגיע כמעט לכל מקום, וכשיש תינוק עלינו לדאוג לבטיחותו ברכב. ניתן למצוא סוגי כיסאות שונים של חברות שונות והמגוון הוא רחב, אז איך תוכלו לדעת כיצד הכיסא שלכם יתאים לכם ואיך תוכלו למצוא אחד כזה בנוחות, מהבית.

 

כיסא תינוק לרכב

בתחום כיסאות לרכב, עבור תינוקות והגיל הרך, יש מגוון מוצרים איכותיים מהם ניתן לבחור. ילדים צריכים כיסא בטיחות החל מגיל 0 ועד גיל 9, שהוא הגיל המומלץ לבוסטר ילדים. על כן, קיימים סוגים שונים של כיסאות, כמו למשל כסאות בעלי משענת גב, לגיל 0 או לגיל 3, עם/בלי ידיות וכו'. באופן כללי, את הבוסטרים מחלקים לשני סוגים עיקריים: כאלה המכילים משענת גב ובוסטרים ללא משענת. אפשר למצוא סוגי ריפוד שונים שיקנו תמיכה מקסימלית או כאלו שמגיעים עם כיסויים שונים.

 

כסאות בטיחות אונליין

בעידן הטכנולוגי, אתם כבר לא חייבים להגיע לקניון או לחנות כדי לרכוש כסא בטיחות לתינוק. ניתן לפתוח את הנייד שלכם ולחפש אחר כיסאות בטיחות. כך, תוכלו להגיע לחברות שונות וסוגי כיסאות שונים. אחרי בחינת הפרמטרים החשובים לכם ביותר, תמצאו ודאי את הכיסא שחיפשתם. פרמטרים לבחירת הכיסא יכולים להיות המחיר שלו, סוג הבד והריפוד, החברה/מותג של הכיסא, וכמובן רמת הבטיחות והחיבור לרכב.

 

מה צריך לדעת על כסא בטיחות כשמזמינים אותו טלפונית?

כיסא שמתאים לתינוק שזה עתה נולד

אם אתם לקראת הלידה, מושב הבטיחות הראשון שתרצו לבחור כדי לקחת את ילדכם הביתה, צריך להתאים לגודל של הרך הנולד. את התינוק יש להסיע כשמושב הבטיחות פונה נגד כיוון הנסיעה, זאת עד שהתינוק יגיע לגיל שנה, או שישקול מעל 9 ק"ג. צריך להתקין את המושב בזווית של 45 מעלות וכמובן, בהתאם להוראות היצרן. חשוב לשים לב כי רצועת הבטיחות יוצאת מחריץ, אשר נמצא בריפוד שמתחת לגובה כתף התינוק. לבסוף, ניתן להוסיף מתאם ראש מיוחד עבור תינוקות רכים.

 

כיסא בטיחות לתינוקות שנה עד שלוש

כשאתם רוכשים את הכיסא הראשון שלכם, אתם רוכשים כיסא שצריך להתאים לרך נולד. אך לאחר זמן מה, הילד יגדל ותצטרכו לשנות את המושב. אם אתם מחפשים אונליין אחר מושב בטיחות, לילדים בגילאי שנה עד 4, מדובר בכיסא מעט גדול יותר. כיסאות בטיחות אלו, מתאימים לתינוקות בגילאי שנה ומעלה או לחלופין, בעלי משקל של עד 18 ק"ג. כיסא זה יצטרך להתאים להושבה עם הפנים לכיוון הנסיעה. חפשו אחר כיסא שרצועות הבטיחות שלו מתאימות בגודלן לרכב שלכם. ישנם כיסאות שמתאימים לרכבים ספציפיים וכיסאות גנריים. ישנם מושבים שמגיעים עם מספר רמות גימור, כדי להבטיח את היכולת לשנות את הגודל בזמן אמת, וישנם כיסאות שמגיעים בגודל אחיד ולכן תצטרכו להחליף אותם בשלב מסוים.

פעוט