איך למצוא מובילים איכותיים דרך הנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מזל טוב! אתם עוברים דירה, או שפשוט התחדשתם בסלון מושלם? בתוך כל ההתרגשות מההתחדשות והשינוי, יש גם לא מעט כאב ראש, בעיקר כשמדובר בדאגה להובלה.

אבל אל חשש, אתם יכולים להסתדר נהדר ולמצוא את המובילים הטובים ביותר בשבילכם ישר מהנייד ובקלות. אז איך עושים את זה?

 

קודם כל – השוו מחירים

הצעד הראשון הוא פשוט להשוות הובלות. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר השוואת המחירים בין המובילים, להכניס את פרטי ההובלה ולקבל את כלל הצעות המחיר הרלוונטיות עבורכם. זה לא רק נשמע פשוט, זה גם באמת פשוט. במקום להתקשר ולברר בין מוביל למוביל, תוכלו בקליק אחד פשוט לקבל את כל האפשרויות הקיימות. לאחר שקיבלתם את תוצאות החיפוש, זה הזמן להשוות מחירים בין המובילים ולהחליט מי הכי משתלם לכם.

 

אל תסתפקו רק במי שמופיע ראשון ברשימה

אחרי שעשיתם את החיפוש וקיבלתם את מלוא התוצאות – זה הזמן לבחור. יחד עם זאת, לרוב כשמוצעות בפנינו הרבה תוצאות, אנו נוטים להתעצל להסתכל על הכול וישר בוחרים באפשרויות הראשונות המופיעות בפנינו, וכאן נמצאת הטעות של רובנו. יתכן וההצעה המשתלמת ביותר נמצאת דווקא שם למטה ואנחנו עלולים לפספס אותה. לכן חשוב לעבור על מלוא ההצעות המוצעות בפנינו ולא לקפוץ ישר. זה ייקח עוד חמש דקות אבל זה לגמרי שווה את זה.

 

סננו חיפושים

במידה וקיבלתם מגוון רחב מידי של תוצאות, כאן אתם באמת עלולים להתבלבל ולא תצליחו לעבור על כל האפשרויות. לכן כדאי להתחיל ולסנן את תוצאות החיפוש או את החיפוש עצמו. הוסיפו פרמטרים נוספים שחשובים לכם מלבד פרטי ההובלה כמו למשל: טווח מחירים, דירוג ועוד. חשוב שבחיפוש שלכם תנסו לדייק כמה שיותר במה שאתם מחפשים. זה נשמע מורכב אבל בסוף מדובר בסינון פשוט המוצע לכם באתר השוואת ההובלות, וכל שעליכם לעשות הוא להוסיף עוד פילטר אחד בלבד. כך תוכלו לקבל תוצאות טובות יותר ולחסוך זמן.

 

הרחיבו את החיפוש שלכם

ומה קורה אם קיבלתם מעט מאוד תוצאות או אפילו תוצאה אחת בלבד? זה יכול לקרות ולא תמיד תמצאו הרבה מובילים שיכולים לעשות את ההובלה שלכם. אבל אולי כדאי לנסות "לשחק" קצת עם החיפוש שעשיתם. יכול להיות שאם תרחיבו קצת את החיפושים שלכם, תמצאו יותר תוצאות שדווקא עשויות להיות מותאמות ומשתלמות יותר עבורכם. אופציות רבות זה תמיד דבר טוב, אבל חשוב שיהיו במידה. הרחבת החיפוש בעיקר תלויה בכמה זמן ומאמץ תרצו להשקיע בחיפוש אחר ההובלה המושלמת עבורכם.

 

הסתכלו על דירוגים והמלצות

מעבר להשוואה בין מחירים, חשוב שתעברו גם על הדירוגים וההמלצות שנכתבו על כל מוביל. באתר ההשוואה תוכלו לראות בקליק פשוט את כל הדירוגים וההמלצות וכך תדעו ממי כדאי להימנע ומי המומלץ ביותר.

 

הצלצול הגואל

אחרי כל החיפושים וההשוואות, זה הזמן שלכם לבחור את ההובלה המתאימה לכם ולהרים טלפון לתיאום!

 

סבל