איך למצוא מימון לרכב חדש דרך הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

היום זה פשוט יותר מאי פעם: רק כמה פעולות פשוטות, אפילו מבלי להגיע לחנות, ותוכלו להגיע ולאסוף רכב חדש מהסוכנות. איך עושים את זה?

 

מימון לרכב חדש

מימון לרכב יכול להיות מימון מלא, או מימון חלקי. מימון חלקי, נועד לאלו שיש ברשותם סכום כסף מסוים ממחיר הרכב, והם מחפשים מקורות מימון לשאר הסכום. מימון מלא לעומת זאת, נועד לאלו שמעוניינים למצוא את כל הכסף הדרוש לקניית הרכב דרך גורמים חיצוניים.

 

איך משיגים מימון לרכב חדש

מה שאתם בעצם צריכים זה בשפה העממית "הלוואה". בנקים אינם ממהרים לתת הלוואות לאנשים, ודואגים לוודא שהם מלווים לכם את הכסף בעבור נכס בעל ערך. לעומת בית, ערכו של הרכב דווקא יורד עם השנים ולא עולה, לכן לא תמיד יתן לכם הבנק את המימון הדרוש בשביל קניית רכב חדש. אך אל ייאוש, כפי שכבר אמרנו, חברות מימון חיצוניות ישמחו לתת לכם מימון לרכב חדש.

 

מה עליכם לעשות כדי לקבל מימון לרכב חדש

זה אפילו יותר פשוט ממה שאתם חושבים. בתור התחלה, גבשו את רשימת הצרכים שלכם בכל הקשור לרכב החדש שאתם רוצים, כדי שתוכלו להתאים את הרכב אליכם בצורה הכי אידאלית שאפשר. כשאתם קצת חכמים יותר, שיחה מהטלפון הנייד שלכם אל חברת מימון תעזור לכם להתכוונן אפילו יותר, כאשר אנשי השירות שם יעזרו לכם לדייק את הבחירה שלכם, גם בהתאם לכסף שיש בידיכם, ולהחזרים החודשיים בהם אתם יכולים לעמוד.

 

התהליך לקבלת המימון

אחרי אותה שיחת טלפון עם חברת המימון, הם יעשו את העבודה שלהם, ובעזרת קשרי עסקים עם בנקים וחברות מימון שונות הם ימצאו לכם את ההלוואה המשתלמת ביותר. חלק מחברות המימון שתפנו אליהן מספקות את המימון בעצמן. כעת כל שנשאר לכם הוא לבחור את האפשרות הנוחה לכם ביותר מבחינה כלכלית, לחתום על טפסים (אפשר גם מהבית!), והרכב שלכם.

 

מה חשוב לבדוק לפני שקונים רכב במימון

קניית רכב חדש היא עסקה גדולה שלא כדאי להקל בה ראש. וודאו שאתם קונים את הרכב שאתם צריכים, ושהוא אכן משרת את המטרות והצרכים שלכם. בנוסף, אל תתפתו למתוח את גובה ההכנסה הפנויה שלכם לצורך ההחזרים החודשיים. קניית רכב חדש במימון זו התחייבות לשלוש שנים לפחות, כך שעליכם לוודא שאתם יכולים לעמוד בתשלומים. לבסוף, בחרו בחברת מימון מקצועית ואמינה לטפל לכם בהכל, כזו שתלווה איתכם מתחילת התהליך וגם תפתח בפניכם אפשרויות של טרייד אין כעבור מספר שנים.

 

לסיכום

מרגע שיחת הטלפון אל חברת המימון ועד הרגע שתצאו מסוכנות הרכב עם הרכב החדש שלכם, לא יעבור הרבה זמן. התהליך כולל פנייה שלכם אל חברת המימון שתעזור לכם למצוא את הרכב האידאלי, תמצא לכם את עסקאות המימון בהחזרים המשתלמים ביותר, ואחרי חתימה על מספר טפסים תוכלו לקחת איתכם את הרכב הביתה.

 

 

מחשבון