איך למצוא מרחיק יונים מקצועי דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

יונים מהוות מטרד עצום כמעט עבור כל דייר בארץ ואפילו בעולם. הם נושאות עמן מחלות, עושות רעש נוראי, וכמובן מלכלכות את הכביסה וכל אזור החלון והמרפסת.

אבל, אכן ניתן לטפל ולהרחיק יונים לצמיתות וכל מה שנשאר לעשות זה למצוא את האדם הנכון לעבודה, מנוחות הנייד שלנו.

הבעיה בחיפוש מרחיק יונים מקצוע בנייד שלנו היא מידת האמינות של כל אנשי המקצוע שקיימים ברשת. לשם כך, לא מספיק רק לרשום איזה איש מקצוע אנחנו צריכים, אלא אנחנו צריכים למפות בחיפוש שלנו כמה פרמטרים רלוונטיים שכולם יחדיו יצביעו על הבחירה הנכונה שעלינו לבצע. כך, המשימה בעצם תהפוך לפשוטה מאד ונוכל להיות בראש שקט.

 

מיקום

הדבר הראשון והחשוב הוא חיפוש על פי מיקום. מומלץ ביותר לשכור איש מקצוע יחסית מקומי שמודע לתנאים בו הוא עובד, או לפחות מהסביבה. לדוגמא, אם אנחנו גרים בראשון לציון אז נחפש הרחקת יונים בראשון לציון, ואפילו נוכל לחפש הרחקת יונים בחולון בגלל הקרבה. לעומת זאת כנראה לא מומלץ לחפש איש מקצוע שעובד בסביבה רחוקה יותר ושאין לו שירותים בכל הארץ.

 

סוג הרחקה

לאחר שסיננו את המיקום הרלוונטי, עלינו לדעת שיש כמה דרכים להרחיק יונים. ראשית, לא נרצה לעבוד עם איש מקצוע שעלול לפגוע ביונים, היות וזאת ממש לא המטרה שלנו. ניתן כיום להרחיק יונים ומטרדים אחרים בלי לפגוע ולהרוג אף אחד. לאחר מכן, יש לסנן את איש המקצוע על פי שירותי ההרחקה שהוא נותן ביחס למטרה.

למשל, אם אנחנו מעוניינים לבצע הרחקה עבור כל הבניין שלנו כנראה נידרש ברשת מיוחדת ולכן חשוב לוודא שאיש המקצוע בו אנו מעוניינים יכול לספק את השירות הזה. לעומת זאת, אם אנחנו צריכים דוקרנים מסוימים, או בכלל עצה לגביי מה מתאים לבעיה שלנו, נלך על מרחיק מקצועי שיודע להתאים את העבודה לסוג המטרד.

 

אישורי עבודה

בגלל שאיש המקצוע שלנו צריך לבצע עבודות שונות, כמו לדוגמא התקנת רשת בסנפלינג בגובה, עלינו לוודא שהוא מורשה בכלל לעסוק בהרחקה וכמובן שהוא מורשה לעבוד בגבהים ולו הציוד ההכרחי והאיכותי ביותר.

 

המלצות

לבסוף, היתרון הנפלא של חיפוש בנייד הוא ההמלצות שנוכל לקבל על שירותיו של המרחיק המקצועי מלקוחות עבר, ואף נוכל להשוות אותו בדירוגים לאנשי מקצוע אחרים מאותו האזור, שמספקים את אותם השירותים ואף נוכל להשוות מחירים.

 

לסיכום

הדרך האידיאלית למצוא את מרחיק היונים המקצועי לנו אנו זקוקים היא באמצעות סינון של מספר פרמטרים והם מיקום, סוג עבודה, היתרים לעבודה מסוכנת וכמובן המלצות של לקוחות מהעבר. כך בקלות רבה ובלי להתאמץ נוכל למצוא את איש המקצוע הטוב ביותר עבור הרחקת יונים, וכל זה מהטלפון הנייד שלנו ובחקר קצר של רגעים בודדים.

בעל חיים