איך למצוא עו"ד תעבורה דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הייתם מעורבים בתאונת דרכים או עבירת תנועה אחרת? קיבלתם זימון לבית משפט או זימון למכון הרפואי לבטיחות בדרכים? נקודות וקנסות? זה הזמן למצוא עו"ד תעבורה.

 

מקרים בהם יש להתקשר מיד לעו"ד תעבורה?

ישנן סיטואציות המחייבות קשר ישיר ומהיר עם עו"ד תעבורה. מקרים כמו מעורבות בתאונת דרכים קשה, נהיגה בשכרות או תחת השפעת סמים, עבירות תנועה מסוכנות כמו מהירות מופרזת וכד'. כל רגע שחולף הוא קריטי במיוחד אם מעורבת בכך חקירת משטרה וזוהי עבירת תנועה פלילית. העונשים על עבירות תנועה כאלו הם חמורים והצעדים הננקטים כלפי עברייני תנועה הם משמעותיים. עם זאת, ישנן גם טעויות שניתן לטעון בבית המשפט או להפחית את העונשים המוטלים. על מנת לנקוט בצעדים שיכולים להועיל למי שמסתבך בעבירות תנועה בסדר גודל כזה, חובה ליצור קשר עם עו"ד תעבורה.

 

איך למצוא עו"ד תעבורה דרך הטלפון הנייד?

על מנת למצוא עו"ד תעבורה במהירות ולחייג אליו בשעת צרה צריך לשמור במכשיר הנייד את הטלפון שלו כאיש קשר. ישנם מספר עורכי דין העובדים בתחום שיש להם אפליקציות, אך לרובם ישנם אתרים מהם ניתן ליצור קשר דרך האתר, במייל או בטלפון. עם זאת, לפני שמכניסים לזיכרון של הטלפון שם של עו"ד תעבורה צריך לבחור באדם מקצועי ומנוסה הבקיא בתחום התעבורה ובעל הצלחות מוכחות. מעבר לכך, עורך הדין צריך להיות זמין 24/7 ולהעניק ללקוחותיו את השירות האולטימטיבי ברגעים הקריטיים, להנחות אותם על הצעדים שיש לבצע, להרגיע ובמקרה הצורך להגיע למקום. למשל, במקרה של תאונת דרכים עם נפגעים חשוב מאוד שעורך הדין יהיה עם הלקוח בחקירה המשטרתית.

 

כיצד מוצאים עו"ד תעבורה איכותי?

הטלפון של עורך הדין חייב להיות בין אנשי הקשר שלכם לא לפני שקיבלתם עליו המלצות. ניתן לבדוק באתרי האינטרנט חוות דעת, להיכנס לפורומים ברשת, קבוצות בפייסבוק או לקבל המלצות ממכרים שיש להם עו"ד תעבורה מצוין. ככל שתמצאו עורך דין עם מוניטין, כך תהיות בטוחים שהוא ייצג אתכם בבית המשפט במידת הצורך וישתדל למזער את הנזקים. בהנחה שיש לכם טלפון של עורך דין המתמחה בתחום אחר ואתם סומכים עליו, הוא לא יהיה רלוונטי במקרים של עבירות תנועה חמורות. עו"ד תעבורה מכיר את כל חוקי התנועה, העונשים עליהם והפרוצדורות השונות ולפיכך רק הוא יוכל לסייע לכם.

 

מהם תפקידיו של עו"ד תעבורה?

בכל מקרה בו קיבלתם זימון לבית משפט, שלילה מנהלית, נקודות, כתב אישום וכד', עורך הדין ייצג אתכם בבית המשפט ויטען את חפותכם בהתאם להוכחות שברשותכם. במידה ואכן הייתה עבירה, עורך הדין ינסה להפחית את העונש הצפוי או להמיר אותו באזהרה על פי החוק. למשל במקרה של נהיגה במהירות מופרזת, לא ניתן להמיר את הקנס לאזהרה אך אם מקבלים דו"ח מצלמה לא תמיד הוא מהיימן וניתן להוכיח אחרת.

 

ספרים ופטיש