איך למצוא פריטים לטלפון הנייד בבית חכם?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מערכת הבית החכם, שהגיחה לחיינו לפני מספר שנים, הפכה לפופולארית ולא בכדי.

המערכת מאפשרת לנו לשלוט מרחוק ובקרוב, בקלות ובמהירות על כל המכשירים החשמליים הנמצאים בביתנו – מהמקרר, דרך מיזוג האוויר, רמקולי הטלוויזיה, הדוד החשמלי, ועוד רבים.

תוכלו לשלוט במערכת באמצעות שלט אם אתם בבית, או דרך אפליקציה המותאמת למערכת הספציפית, שתורידו לטלפון הנייד שלכם.

בכתבה הבאה נסביר לכם כיצד ניתן למצוא פריטים לטלפון הנייד בבית החכם.

 

הבית החכם – לא מה שחשבתם:

רבים מאיתנו עשויים לחשוב כי צמד המילים "בית חכם" משמעו הוצאה גדולה מאוד, או תחום מסובך ומורכב שאינו קשור למציאות היום יומית, אלא לחובבי הטכנולוגיה והגאדג'טים בלבד. אך האמת היא שלא כך הדבר: קודם כל, עלות התקנת מערכת הבית החכם תלויה במספר ובסוג האפשריות שתרצו להתקין במערכת בביתכם, לדוגמה – שליטה בכל מערכות המיזוג בבית, הדלקה מהירה של כל המנורות בבית, הפעלה של התנור בבית, וכן הלאה. השירותים שמערכת הבית החכם תספק לכם על פי בחירה, ישפיעו על המחיר, כמובן. כמו כן, הבית החכם נגיש לכל המשתמשים, ואינו ידידותי לחובבי הטכנולוגיה בלבד. כמו כל אפליקציה חדשה בטלפון הנייד שלכם – בסופו של דבר תלמדו להפעיל גם את המערכת הזו, ואפילו להתיידד איתה ולהשתמש בה בקלות ובנוחות.

 

כמה תעלה לנו התקנת מערכת בית חכם?

שוק מערכות הבית החכם רק הולך וגדל עם השנים, והוא כולל בתוכו מגוון רב של פתרונות, ושלל אפשרויות, ובהתאם לכך גם קשת רחבה של מחירים. תוכלו להתקין את המערכת הזו תמורת עלות של כ-15 אלף שקלים, וההוצאה עלולה אף להגיע למחיר של 300 אלף שקלים, על פי סוג המערכת שתבחרו כמובן. אך תוכלו לרכוש מספר גאדג'טים שישדרגו את הבית שלכם ואת איכות החיים שלכם, בכמה רמות קדימה, כמו מערכת למציאת פרטים לטלפון הנייד.


"אופס, שוב איבדתי את המטען"- אל דאגה, בית חכם יעשה לכם את העבודה:

למי מאיתנו הסיטואציה הבאה לא קרתה? אתם נמצאים באמצע שיחת טלפון קולחת עם חבר או חברה, או בפגישה עבודה דרך הזום, ולפתע השיחה מתנתקת באמצע? שוב שכחתם לחבר את המכשיר למטען… והמטען – לא זכרתם איפה הנחתם אותו בפעם האחרונה. ובכן, אם הסיטואציה הזו לא מוכרת לכם – אתם בוודאי אחראיים במיוחד, אבל רוב הקוראים בוודאי יכולים להזדהות. מערכת הבית החכם מציעה לכם שירותים של איתור פריטים של הטלפון הנייד במידה ואתם לא יודעים היכן הם נמצאים. כך, במקום לבזבז זמן מיותר על החיפוש, תוכלו להפעיל את המערכת, המכילה חיישנים ובעצם כך למצוא את האביזר האבוד. מערכת הבית חכם הגיעה לחיינו על מנת לעשות לנו את החיים קלים יותר, אז למה בעצם שלא נשתמש בה? כל עוד המחיר מתאים לכם, והאפשרויות של המערכת משרתים אתכם – מדובר בהוצאה שווה בהחלט.

שירות דיגיטלי