איך למצוא פתרונות איטום לבית דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כל בית דורש תחזוקה שוטפת וגם בית שנבנה בתקופה האחרונה לא נשאר אטום לאורך זמן. חומרי האיטום נתונים לשחיקה מתמדת וגם כאשר מדובר בחומרים איכותיים, הם בהדרגה יצטרכו תיקונים. מציאת פתרונות איטום לבית מועלם לא הייתה קלה יותר, המידע נגיש באינטרנט וניתן למצוא מגוון פתרונות ישירות מהטלפון הנייד. במאמר זה נרחיב לגבי פתרונות איטום שניתן למצוא בקלות דרך הטלפון הנייד.

 

פתרונות איטום לגג

ניתן לחפש ברשת פתרונות לבית בהתאם לסוג האיטום הדרוש ולמצוא מגוון פתרונות שונים, הן לטיפול עצמאי והן בעזרת אנשי מקצוע. בעת החיפוש של פתרונות איטום לגג בטלפון הנייד חשוב להגדיר את האיטום המבוקש. לכל סוג ניתן למצוא אפשרויות שונות בשוק. הפתרון הקלאסי לאיטום גגות הוא איטום עם זפת. בשיטה זו נעשה שימוש בזפת נוזלית על מנת לאוטם את הגג.

 

יריעות ביטומניות וחומרים אקריליים

אחת השיטות הנפוצות לאיטום גגות היא באמצעות יריעות ביטומניות. היריעות עשויות מתערובת של גומי ופלסטיק ונחשבות לחזקות ועמידות במיוחד. הן מספקות איטום איכותי לאורך זמן גם בטמפרטורות קיצוניות במיוחד. היריעות לא זקוקות לתחזוקה שוטפת. איטום עם חומרים אקריליים הוא פתרון המתאים במיוחד לגגות עם שיפוע המנוקזות היטב.

 

איטום גגות עם PVC

ה-PVC הוא חומר קשיח בו נעשה שימוש נרחב בתעשיות שונות, לרבות כפתרון לאיטום גגות. היריעות חזקות, עמידות ואלסטיות וניתן להתקין אותן כמעט בכל סוג של גג, חדש או ישן. האיטום אינו הרמטי לחלוטין, מכיוון שהיריעות לא מולחמות לגג. שיטה זו מתאימה גם במקרים בהם נדרש שיפוץ מסיבי של הגג כפתרון זמני, יעיל ונוח.

 

איטום קירות חיצוניים

גם האיטום של הקירות חיצוניים נפגע עם הזמן וניתן למצוא דרך הטלפון הנייד מגוון פתרונות רלוונטיים ברשת. בין היתר ניתן למצוא היכן לרכוש באופן פרטי חומר איטום צמנטי גמיש ולבצע את העבודה בעצמכם. חומרי איטום מסוג זה מדביקים על תשתיות הקיר ולאחר התייבשות החומר נוצר ציפוי חזק ועמיד במיוחד. תהליך היישום מהיר ואינו דורש מיומנות מקצועיות.

 

התאמת הפתרון לסוג הקיר

ניתן למצוא בחיפוש מהיר במנוע החיפוש של גוגל בטלפון הנייד מגוון נוסף של פתרונות איטום לקיר החיצוני בהתאם לסוג הקיר הספציפי. חומר על בסיס ביטומני ניחן בכושר היצמדות וגמישות מיטביים וניתן לעשות בו שימוש במריחה או בהתזה. חומר על בסיס צמנטי אינו כה גמיש וניתן לעשות בו שימוש רק במריחה. איטום מתרכובות סיליקון יעיל כשנדרש חומר עמיד.

 

חיפוש בגוגל דרך הטלפון

לסיכום במאמר זה הסברנו כיצד ניתן להשתמש בטלפון הנייד וברשת האינטרנט, על מנת למצוא פתרונות איטום לבית. ציינו כי חשוב לכתוב בחיפוש את סוג האיטום הרצוי, לקיר או לגג וכדומה, על מנת לקבל את הפתרונות הרלוונטיים ביותר עבורכם. כאמור ניתן למצוא פתרונות דרך הטלפון, הן ליישום עצמי והן לשירותים הניתנים על ידי אנשי מקצוע.

טלפון נייד