איך למצוא ריהוט לבית דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

לפני הרבה שנים כשהמציאו את האיפון ואיתו אפליקציות, היה משפט שאמר, אם אתה צריך את זה אז יש לזה אפליקציה. מאז עולם הסלולרי התקדם ולא רק שיש לכל דבר אפליקציה או אתר, אלא שהיום כבר עושים הכל דרך הטלפון הנייד. מחפשים מידע, מנווטים, קונים ומוכרים, מתעדים ולפעמים גם מדברים באמצעותו. מציאה וקניית ריהוט היא לא פעולה שונה מכל פעולה אחרת וניתנת לביצוע בקלות גם דרך הטלפון הנייד.

 

דרכים מומלצות לחיפוש ריהוט

  • ניתן להתחיל באמצעות חיפוש פשוט במנוע החיפוש של גוגל. למשל חיפוש: קנייה של קומודה לחדר שינה. לאחר מכן להיכנס לתוצאות שמתקבלות, אפשר להיכנס גם לתוצאות המופיעות בתחילת דף האינטרנט שהן לרוב קישורים ופרסומים ששילמו עבורם כסף. לאחר מכן לסמן לכם מספר חנויות ולכתוב לעצמכם על דף את המידע העיקרי.
  • ניתן להיכנס לאפליקציות או אתרים המרכזים מידע על מכירות או השוואת מחירים, יש כמה אתרים כאלו ברשת, פשוט לחפש השוואת מחירים. לעשות חיפוש בהתאם לסוג המוצר במקרה לדוגמא שלנו קטגוריית ריהוט.
  • להגיע לאתרי מכירת ריהוט לבית או אפליקציות של חברות ריהוט על בסיס המלצות של מכרים, בני משפחה, כתבות שנתקלנו בהם בטלוויזיה או באינטרנט וכדומה.

 

מה עושים אחרי שמצאנו חנות ברשת עם המוצר המעניין אותנו?

נעזרים בטלפון הנייד בכדי לברר על אמינות החנות, יש מספר דרכים לעשות זאת, להלן כמה מהן.

  • חיפוש של החנות בגוגל ובדיקה אילו התייחסויות יש עליה ואליה?
  • נכנסים לאתרי השוואת מחירים או אפליקציות המוצאות מקומות ושירותים שונים (למשל גוגל מפות), לרוב נמצא ביקורות וחוות דעת של לקוחות על החנות, על המוצר שרכשו ועל השירות. לעיתים אפילו נוכל למצוא תגובה של החנות עצמה למשוב של לקוח וזוהי דרך מצוינת להבין מהו סוג החנות, האם היא בתפיסה שירות גבוהה הרואה את הלקוח במרכז.

 

מה עושים לאחר שבחרנו חנות אמינה עם מחיר מתאים?

משתמשים שוב בטלפון הנייד ליצירת קשר עם החנות בכדי לברר, היכן מיוצר הרהיט?, מהי האחריות הקיימת ומה קורה עם צריך להפעיל אותה?, מה סוג הבד או העץ? האם המחיר כולל הובלה? לברר האם יש מבצעים? באילו צבעים ועוד. כל זה ניתן לעשות בשיחת טלפון או באחת מדרכי ההתקשרות הדיגיטלית האחרות שהחנות מציעה באתר או באפליקציה שלה.

 

לסיכום

בחירת ריהוט היא תהליך חשוב. ריהוט נמצא איתנו לשנים והוא צריך לתת מענה לצרכים שלנו, להשתלב בעיצוב הבית ולהיות נוח ויעיל. לשמחתנו בעידן שלנו ניתן לרכוש רהיטים גם באמצעות הטלפון נייד בצורה טובה ומוצלחת. יתרה מכך רכישה הכוללת תהליך בדיקה של השוואה בין חנויות היא מוצלחת יותר בכך שנותנת יותר אפשרויות של מחיר, היצע ודגמים מאשר הליכה פיזית לחנות אחת או שתיים.

ספת סלון