איך לנהל תקציב משפחתי דרך הטלפון הנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

ניהול של תקציב משפחתי הינו עניין חובה עבור כל משק בית. שכן, בית שלא מנהל תקציב מסוג זה עלול למצוא את עצמו בחובות גדולים. אנחנו חיים במדינה יקרה שמיום ליום הופכת ומתייקרת יותר ויותר. העובדה הזו דופקת בדלת של כל בית אב בישראל והיא זועקת ורוצה לומר לכל אחד ואחת מכם: תתעוררו! אתם צריכים לעקוב אחר ההוצאות שלכם או שתמצאו את עצמכם בחובות ענק. אנחנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ותגלו איך תוכלו להימנע  ממצב כזה.

 

הרקע לכתיבת המדריך

את המדריך הנוכח אנחנו כותבים אחרי ששמענו על משפחת ששון, דיירים מהבניין שלנו, שמצאו את עצמם נאלצים לעזוב את הדירה המרווחת ולעבור לבית ההורים של אב המשפחה. שכן, ההורים לא התנהלו נכון מבחינה כלכלית. הדבר גרם להם למצוא את עצמם ללא אפשרות לשלם את תשלומי שכר הדירה והארנונה. כך שבעל הבית, שלא יכול היה לשאת יותר במצב הזה, נאלץ לפנות אותם. הדבר הוביל אותנו לכתוב את המדריך הנוכחי כדי לאפשר לכולם לדעת שניתן להימנע ממצב כזה תוך ניהול תקציב משפחתי דרך הנייד. בשורות הבאות נציין בפניכם איך ניתן לעשות זאת בקלות דרך הנייד.

 

איך לנהל תקציב משפחתי דרך הטלפון הנייד? שלב מספר 1

קודם כל חשוב לנו לציין בפניכם שהליך של ניהול תקציב משפחתי דרך הנייד עשוי להישמע לכם קצת מלחיץ ומורכב, אז נאמר לכם תחילה שאין זה נכון. מדובר בהליך שכל אחד יכול לעשות עם ידע בסיסי בגלישה באינטרנט. בשלב הראשון, אתם צריכים להיכנס אל הדפדפן ולכתוב בשורת החיפוש: "איך לנהל תקציב משפחתי עם טבלת אקסל?". החיפוש הזה יוביל אתכם לאתר ייחודי שתוכלו לשמוע עליו פרטים בשלב הבא.

 

איך לנהל תקציב משפחתי דרך הטלפון הנייד? שלב מספר 2

בשלב זה אתם צפויים להיות כבר בתוך האתר. כעת, אתם צריכים להוריד את הטבלה שמופיעה בו ולהתחיל למלא את הפרטים הדרושים. שימו לב, בטבלה מופיעות כבר רובריקות שונות של הוצאות והכנסות. אתם צריכים רק להזין את הנתונים, למשל:

  • הזנת הוצאות על אוכל
  • הזנת הוצאות על חינוך וצהרונים
  • הזנת הכנסות של שני ההורים ועוד

 

איך לנהל תקציב משפחתי דרך הטלפון הנייד? שלב מספר 3

בשלב השלישי אתם צריכים לנהל מעקב קבוע. עליכם לבדוק בתדירות גבוהה את גובה ההכנסות וגובה ההוצאות ולהזין בכל פעם את הנתונים מחדש. חשוב לציין שעליכם כמובן לבצע מעקב ולבדוק שבכל חודש, ההוצאות שלכם לא עוברות את גובה ההכנסות. כך תוכלו לנהל תקציב משפחתי בקלות ובנוחות דרך הטלפון הנייד.

 

לסיום

עד כאן המדריך שאפשר לכם לדעת איך לנהל תקציב משפחתי דרך הטלפון הנייד ללא מאמץ. אנו מאחלים לכם שתיישמו את השלבים שצוינו לעיל ותשתמרו על תקציב משפחתי שקול ומחושב. שיהיה בהצלחה!

כסף ומטבעות