איך לעצב מדבקות שם דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הורים? כמה פעמים יצא לכם לאסוף את הילד מהגן, להגיע הביתה ואז לגלות שלקחתם את התיק הלא נכון, את המעיל או המטרייה הלא נכונים? אירועים כאלו מתרחשים בלי סוף, ומכאן מתחילה סאגה.

צריך לברר של מי החפץ שלקחתם, ליצור קשר עם ההורים שלו ולקוות שהוא זה שלקח את החפץ של הילד שלכם.

בקיצור, בלגאן. תחשבו שכל זה יכול להיפתר בעזרת פריט קטן אך משמעותי.

 

מדבקות שם

אם אתם הורים אחראיים, כנראה שכתבתם את שמו של הילד על החפצים שלו, אולם, כתיבה סתמית של השם לא מונעת אירועים מיותרים מעין אלו. כדי למנוע כמעט לחלוטין בלבול בין חפצים דומים, יש צורך שהשם יהיה במקום בולט ונראה לעין, שגם ההורה וגם הילד ידעו להבחין בו בקלות. כאשר השם כתוב על החפץ במקום בולט, אין כמעט סיכוי שהילד או ההורה יתבלבל, וכך ניתן למנוע את הסאגה עוד לפני שהתחילה.

אתם בטח אומרים לעצמכם, זה נכון שכתיבת שם במקום בולט מונעת טעויות, אבל היא פוגעת בנראות של החפץ, ועלולה אף לפגום באיכות שלו. תיק מעוצב שכתוב עליו בגדול את שמו של הילד מאבד חלק מעניין שלו, והופך למכוער. בהחלט יש אמת באמירה זו. חבל מאוד להרוס מעיל יפה שנקנה בלא מעט כסף עם כתיבת השם של הילד.

אך גם לבעיה זו יש פתרון. בעזרת מדבקות שם לגן הילדים ניתן להגיעה לכך שגם שמו של הילד מופיע על החפצים באופן ברור ובולט, ועם זאת החפץ לא מאבד מהאיכות והנראות שלו. כאשר המדבקות מעוצבות בצורה מתאימה, לפי רצונו של הילד וההורה, נפתרת הבעיה של הנראות, וכך מגיעים לפתרון מושלם.

 

עיצוב מדבקות דרך הטלפון

ישנן כמה דרכים לעצב מדבקות שם כך שיהיו יפות ויעילות. ניתן לעשות זאת באמצעות כלי עיצוב שונים הקיימים באינטרנט ובמחשב. המתקדמים יעשו זאת בעזרת תוכנות עיצוב כמו פוטושופ ודומיה, ואילו הפחות מתקדמים יעשו זאת דרך תוכנות אופיס פשוטות יותר. אולם, לעצב בצורה כזאת דורש זמן, ידע, וניסיון בעיצוב. בנוסף, כאשר מעצבים באופן ידני, אפילו בתוכנות הפשוטות ביותר, יש צורך לאחר העיצוב לשלוח את התוצר להדפסה. דבר שגורם לעבודה קשה ומיותרת.

דרך נוספת לעצב מדבקות שם היא בעזרת חברות שמציעות שירותי עיצוב והדפסה של מדבקות. לחברות אלו ישנם בדרך כלל עיצובים מובנים, המתאימים לצרכים של המדבקות, ולגדלים שלהם. בנוסף, עיצוב בעזרת חברה המתחמה בתחום חוסך ממך את הצורך בהדפסה ידנית של המדבקות. החברות הן אלו שמדפיסות את המדבקות, ואף שולחות אותן ישירות לבית הלקוח. יתרון נוסף שיש לדך זו היא הזמינות והקלות שבה ניתן לעצב את המדבקות. כל אחד יכול לפתוח את האתר של החברה, ולעצב אפילו דרך הפלפון באופן פשוט, קל ויעיל ביותר.

 

מדבקה אדומה