איך לעשות הזמנה מחנות חיות דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

מה אתם מעדיפים חתול או כלב? לא משנה מה תהיה התשובה שלכם, כולנו נורא אוהבים את חיו המחמד שלנו ורוצים שיהיה להם הכי טוב שאפשר. בשנים האחרונות חלה עלייה במודעות לחשיבות הרבה בסיפוק שלל מוצרים ומאכלים לחיית המחמד שלכם מעבר לבונזו הרגיל והמשעמם שכולנו מכירים. גם לחיית המחמד מגיעה יחס טוב ופינוק ולכן אנחנו כאן 😊 רוצים לקנות לחיית המחמד את הציוד הטוב ביותר? תופתעו לגלות שהיום בכלל לא צריך לקום מהספה! הינה שלל המוצרים שלנו שתוכלו להזמין דרך הפלאפון הנייד או המחשב מן הסתם.

 

הזמנת ציוד

בכדי לשמור על חיית המחמד שלכם נמרצת רעננה ושמחה, חשוב מאוד שיהיה לה כל מיני צעצועים ומתקנים כדי שתוכל לשחק איתם. לפעמים אנחנו לא נמצאים בבית או שאנחנו עסוקים מידי ולחיית המחמד אין קשב. במצב כזה כדאי לתת לה משהו לשחק אתו וככה היא לא תשתגע או תשגע אותנו. יש לנו מגוון רחב של מתקנים ומשחקים לציפורים, מכרסמים חתולים וכלבים. כמובן שתוכלו לרכוש אצלנו גם ציוד רגיל יותר כמו רצועות או מלונה. חשוב להשיג רצועות שלא ילחצו על חיית המחמד וייתנו לה קצת חופשיות מצד אחד ומצד שני יעזרו לכם להשתלט עליה. מזומנים להיכנס ולבחור את הרצועה המתאימה בשבילכם חנות חיות תל אביב.

 

הזמנת אוכל

אצלנו יש מגוון מאוד רחב של מאכלים ומזון לחיות המחמד. יש לנו אוכל יבש שניתן לשימור לאורך זמן, אוכל טבעי בטעמי עוף וסלמון, אוכל רטוב שידהים את החכך של חיית המחמד שלכם ואוכל רפואי במידת בצורך. אנו אפילו מספקים תוספי תזונה אבל חשוב להגיד שמומלץ לרכוש אותם רק במידה וקיבלתם המלצה על כך מה-וטרינר. יש לנו גם אוכל לחיות קטנות יותר כמו פיצוחים למיניהם לתוכים ושאר הציפורים או חציר ואספספת למכרסמים.

 

מה עוד תוכלו למצוא אצלנו

יש לנו מוצרים מאוד מיוחדים שאין בהכרח בכל חנות חיות לכן אנחנו מזמינים אתכם להתרשם בעצמכם באתר. אנו מאפשרים להזמין ציוד אילוף לכלבים, מגוון של תרופות ומוצרים שעוזרים להתמודד עם מחלות או בעיות שיכולות לצוץ לחיית המחמד ומוצרים שיתאימו לטיסות ושלל מזרנים ומיטות לכל סוגי חיות המחמד. אצלנו תוכלו לרכוש בנוסף אקווריומים לדגים, חול לחתולים וכלובים למכרסמים.

 

אימוץ חיות דרך הפלאפון

אם אתם רוצים לאמץ חיית מחמד אנחנו עובדים בשילוב פעולה עם עמותות שעוזרות לאמץ כלב או חתול שהיה ברחוב. העמותות ידריכו אתכם לאורך כל הדרך ויתנו לכם את כלל הפרטים שתצטרכו בנודע לאימוץ התקשרו עכשיו 03-909-9595

לסיכום החנות שלנו היא מעין דיסניוורלד לכלבים. כאן תוכלו למצוא להם את הפריטים הטובים ביותר ולהפוך את הבית שלכם לבית שיתאים יותר לחיית המחמד ממה שהוא עכשיו. בהצלחה!

בונזו