איך לצלם אירוע שלם דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אנחנו נתקלים לא פעם בבעלי אירועים שבוחרים מסיבות שונות לוותר על צלם אירועים ולצלם את כל האירוע בעצמם עם הטלפון הנייד. אם גם אתם בחרתם בדרך זו, כדאי שתדעו שזה לא מספיק פשוט להחזיק את הטלפון הנייד, צריך לדעת איך בדיוק להשתמש בו כדי לצלם את האירוע על הצד הטוב ביותר. בשורות הבאות נציין בפניכם מדריך מקוצר שיסביר לכם צעד אחר צעד איך לצלם את האירוע עם הנייד.

 

השלב הראשון  – תטעינו את הפלאפון

אם בחרתם לקחת על עצמכם את צילום האירוע שלכם, אתם צריכים להיות בטוחים שהפלאפון שלכם יחזיק מעמד לאורך כל הזמן. לכן, אתם צריכים קודם כל, להטעין את הפלאפון באופן מלא ולבדוק שאין לו בעיות כלשהן (כדי שלא תגלו פתאום שהבטרייה נגמרת אחרי שעה). בכל מקרה, אנחנו ממליצים להביא אתכם את שני הפריטים הבאים:

  • מטען רגיל
  • מטען נייד

כך תוכלו להיות בטוחים שאם תצטרכו להטעין, הדבר לא יגביל אתכם ותוכלו להמשיך לצלם.

 

השלב השני – תבדקו שהמצלמה תקינה

אתם לא רוצים לגלות בתחילת האירוע שיש לכם כתם שלא יורד על העינית של המצלמה או שהמצלמה שלכם מסיבה כזו או אחרת מסרבת להיפתח. נכון, אתם תמיד יכולים לחפש צלם ברגע האחרון, אבל כדי להימנע מאי נעימות ומלחץ מיותר, כדאי שתבדקו את המצלמה שלכם לעומק. אנחנו מצעים אפילו ללכת למעבדת פלאפונים שתבדוק את איכות המצלמה ותאמר לכם אם יש צורך בתיקון כלשהו שיאפשר לכם לצלם את האירוע בנוחות ואיכות.

 

השלב השלישי – תצלמו תמונות לאורך ולרוחב

שימו לב, אין זה מספיק לצלם תמונות רק במנח אחד. לכן, חשוב שתשימו לב שכשאתם מצלמים תמונות, אתם מצלמים מידי פעם את אותה התמונה לאורך ולרוחב. אם אתם מבינים מעט עניין במצלמות, אתם כנראה יודעים מתי מתאם לצלם תמונה מסוימת לאורך ומתי לרוחב. אם אינכם בטוחים, תמיד אפשר לקרוא מדריך שעוסק בנושא.

 

השלב הרביעי – ילדים מצלמים מלמטה

יש ילדים באירוע שבו אתם מתכננים לצלם עם הנייד? אם כן, דעו שיש כלל ברור בכל הנוגע לילדים – צריך לצלם אותם בגובה העיניים שלהם. כלומר, אתם צריכים להתכופף. אם מדובר באירוע יום הולדת לילדים למשל ואתם מעדיפים שלא להתכופף יותר מידי, אתם תמיד יכולים לדאוג לעצמכם לכיסאות שיפוזרו ברחבי החלל או לכמה שרפרפים שיאפשר לכם לשבת ולצלם בנוחות.

בסופו של דבר, הכי חשוב שתשימו לב שאתם מצלמים את הילדים מגובה העיניים שלהם, כך תקבלו תוצאות טובות.

 

סיכום

כדי שתוכלו לצלם את האירוע שלכם דרך הטלפון הנייד ולצאת עם תמונות מצוינות, אתם צריכים לפעול בהתאם ל-4 השלבים שנכתבו לעיל. כעת, כשיש לכם את כל הפרטים הדרושים, אתם יכולים לצאת לדרך. לנו נותר רק לאחל לכם הצלחה רבה ושיצאו תמונות טובות!

איך לצלם אירוע שלם דרך הטלפון הנייד