איך לקדם את הרשת החברתית שלך דרך הטלפון הנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

עולם המדיה החברתית הוא המקום שבו אתם רוצים וצריכים לנהל את עצמכם במאה ה- 21. בין אם יש לכם דף אישי על מנת למתג את עצמכם ובין אם דף עבור העסק שלכם, הזירה של המדיה החברתית היא הזירה החשובה ביותר לקידום המוניטין שלכם – איך עושים זאת נכון?

 

שימוש ברשת החברתית דרך הטלפון הנייד

היום, אתם כבר לא חייבים שיהיה לכם אתר אינטרנט מורכב לתפעול אשר ניתן להתחבר אליו רק דרך המחשב וכדי לערוך אותו תזדקקו לעזרת מקצוען. הפלאפון הנייד שלכם מכיל את כל מה שאתם צריכים: ובראש ובראשונה, חיבור לרשת החברתית וקידומה. תוכלו לקרוא על כך גם באתר גו-לייק.

לחצו כאן למעבר ל GooLike.

 

פותחים דף ומתחילים לעבוד!

בין אם באינסטגרם, בפייסבוק, בטיקטוק, ביוטיוב או בכל זירה אחרת ברשת החברתית, עליכם להתחיל מלפתוח עבור עצמכם דף שיקדם את האינטרסים שלכם, בהתאם לשאלה מי קהל היעד שלכם ומה המסר שאתם רוצים להעביר.

קהל יעד צעיר יותר תוכלו למצוא בטיקטוק או באינסטגרם.
קהל יעד המתעניין בפוליטיקה ואקטואליה תוכלו למצוא בטוויטר.
וכן הלאה בנוגע לכל אחת מהרשתות.

 

מחזור הפעילות שלכם מעיד כמה אתם טובים!

כמות גבוהה של לייקים, תגובות ושיתופים תעיד שאנשים מרוצים מהדף או מהתוכן שאתם מספקים. ככל שיהיו יותר כאלה, כך הם גם יוכלו לספר לחבריהם – עוקב יביא עוקב.

בנוסף, עוקב חדש שייחשף לדף שלכם ויראה כמות עוקבים מרובה ומחזור פעילות ער, יתרשם לטובה מכך שאתם מספקים תוכן איכותי. הרושם הראשוני הזה חשוב מאוד "לזימון" עוקבים חדשים.

 

איך נגיע לנקודת פתיחה מוצלחת עבור הדף שלנו?

קניית עוקבים היא דרך מצוינת להתחיל את המסע שלכם ברשת החברתית בצורה טובה ונכונה. חברות רבות מספקות שירות של רכישת עוקבים, אך עליכם לאתר את החברה המומחית והמקצועית שתספק לכם שירות איכותי במחיר נוח ומשתלם. חשוב לשים לב שהעוקבים שאתם רוכשים יישארו באופן תמידי, ולא ייעלמו לאחר פרק זמן מוגבל.

 

כמה יעלה לי לקנות עוקבים לדף שלי?

טווח המחירים ההוגן יעמוד על פחות מ- 40 ש"ח עבור כשמונה מאות עוקבים!
כמות עוקבים גדולה בהרבה, למשל אלפיים עוקבים, תוכלו לרכוש בפחות מ- 75 ש"ח. מדובר במחירים הוגנים והולמים עבור שירות זה.
עבור סכום עוקבים גדול יותר, תזכו בעוקבים נוספים במתנה.

 

אילו עוד שירותים אני יכול לרכוש כדי לקדם את עצמי ברשת החברתית?

עוקבים זה כמובן רק קצה הקרחון. עוד ניתן לרכוש לייקים ותגובות, צפיות בסטורי של האינסטגרם ועוד. שימו לב שיש להתאים את הרכישה לסוג הרשת (אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק, טוויטר – ועוד…).

מיד לאחר שפתחתם חשבון ברשת החברתית – התחילו לקדם אותו! קנו עוקבים שימתגו אתכם כדף מוצלח החל מהרגע הראשון – ויביאו עימם עוקבים נוספים ונוספים…

אינסטגרם