איך לקנות קישורים לאתר שלכם דרך הטלפון הנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

קניית קישורים היא חלק אינהרנטי מעבודה על קידום אתרים. בעזרת קישורים ניתן ליצור חיבורים בין האתר המקודם לבין אתרים רלוונטיים אחרים ברשת, כגון אתרי חדשות או תקשורת למיניהם. במאמר הבא נסביר איך לקנות קישורים לאתר שלכם באמצעות הטלפון הנייד.

 

הכי נייד, הכי פשוט

במציאות של ימינו לא צריך להיות גאון גדול בשביל לבצע עסקאות דרך מכשיר הטלפון הסלולרי. כשכולנו מצוידים בסמארטפון חדיש עם מיטב האפשרויות ניתן לקנות ולמכור עם כל העולם, לא משנה היכן אתם נמצאים.

הדבר הזה תופס כמובן גם לגבי שירותים שונים של קידום אתרים ובהם קניית קישורים לאתר. לכל חברה מכובדת בתחום יש גם אתר נח לממשק מובייל שבאמצעותו אפשר לקנות קישורים דרך המסך הקטנטן. לדוגמא מצוינת לכך כנסו לאתר לקניית קישורים שמצורף כאן.

 

אסטרטגיה לא בונים על רגל אחת

יחד עם זאת, על אף שקניית קישורים דרך הטלפון הנייד היא בהחלט כלי נח ואפקטיבי כיום, חשוב להבין שאסטרטגיית קידום אתרים לא בונים על רגל אחת. ממומלץ להתייעץ עם גורמים מקצועיים בתחום ולהבין מהי החבילה המותאמת בדיוק לצרכים שלכם ולצרכי האתר אותו אתם מעוניינים לקדם.

קניית קישורים נעשית לרוב כחלק מחבילה כוללת אשר כוללת שירותים נוספים, כמו למשל כתיבת תוכן. בנוסף, גם אם עוסקים אך ורק בקניית קישורים, חשוב להבין שיש היצע רחב ל אופציות תחת שירות זה: כמה קישורים לקנות? באיזה אתר מפרסמים את הלינקים? וכך הלאה.

לכן, יש לתת מקום מכובד לתכנון מראש, להתייעצות ולהבנה הכוללת של המהלך. קניית קישורים כוללת יכולה לעלות מאות ולעיתים גם אלפי שקלים. לכן במקרים מסוימים כדאי לקנות אותם בראש שקט מהמחשב האישי במשרד.

 

עדיף לקנות או לעשות?

ישנם בעלי אתרים אשר מעוניינים לבצע את הקידום בעצמם, באופן עצמאי לגמרי. על אף שעל פניו מלאכת הקידום נתפסת כדבר לא מורכב לביצוע, למעשה מדובר בתחום שכדאי לשמור למקצוענים, על מנת להגיע לתוצאות איכותיות באמת שנשמרות גם לטווח ארוך.

כחלק מזה, גם קניית קישורים היא פעולה שמוטב להתיר לגורמים המתמחים בכך. כשקונים קישורים, ישנו דגש על הקנייה ברבים (לרוב לא קונים קישור בודד אלא חבילת קישורים) ולכן המחיר של עבודה עצמאית עשוי לצאת בסוף יקר יותר, הן בכסף והן כמובן בזמן ובמאמצים שהושקעו למחקר ולמידה בתחום.

 

קונים קישורים לאחר שחוקרים

לסיכום, התשובה הפשוטה קובעת כי בהחלט אפשר לקנות קישורים דרך הטלפון הנייד. כל שצריך הוא להיכנס לאתר הקידום המועדף עליכם ולהזמין דרכו את החבילה הרצויה. כפי שציינו, לכל אתר מסגנון זה יש גם ממשק מובייל נח וידידותי למשתמש. עם זאת חשוב להדגיש שכדאי לקנות קישורים רק לאחר שהושקעה מחשבה תחילה ונעשה מחקר כלשהו בתחום.

אישה עובדת