איך לרכוש אופיס דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כולנו מכירים את מוצרי האופיס המפורסמים, כאשר רק בשנים האחרונות אנשים מתחילים להבין את כמות הפוטנציאל והכוח שיש בהן. אפליקציות אופיס עוזרות לכל סטודנט או עובד לבצע מגוון פרויקטים ועבודות, הכול החל ממסמכים חשובים ועד למצגות מפוארות ומרשימות. אז אם אתם צריכים עדכון של אפליקציות אופיס למחשב, היום ניתן לעשות הכול במהירות ואפילו מהנייד.

ראשית נזכיר שאופיס, אשר שייך לחברת מייקרוסופט הידועה, הוא שם דגל למספר מוצרים דומיננטיים בשוק וממש כמו כל מוצר אחר אנחנו צריכים לרכוש אותו, על מנת שהוא יפעל באופן תקין ועל מנת שנוכל לקבל בעבורו סיוע ותמיכה במידה וישנה תקלה או תלונה מכל סוג. אז אחרי שביססנו את הסיבה שצריך לבצע רכישה חוקית של התוכנות, בואו נלמד איך לרכוש אופיס במהירות, באופן חד פעמי ואפילו מהנייד.

 

מה כוללים מוצרי אופיס

לפני שנדבר על רכישת אופיס, חשוב להבין למה אנחנו בכלל רוכשים את המוצרים הללו. מייקרוסופט פיתחה אי שם בשנות ה-90 תוכנות מיוחדות שעוזרות לנו לעשות שימוש במחשב למטרות עסקיות, לימודיות ויצירתיות שונות.

עם השנים הטכנולוגיה השתכללה וכיום קיימות אין ספור חבילות אופיס מיוחדות, שאפילו מותאמות לצרכים שלכם. כך למשל ניתן לרכוש חבילות מותאמות עבור סטודנטים, חבילות למשרד עבודה, או חבילות משפחתיות לשימוש ביתי בסיסי. החבילות כוללות את מייל אאוטלוק המפורסם, שמשמש אין ספור בתי עסק בארץ ובעולם, את תוכנת וורד הידועה, פאוור פוינט, אקסל ועוד רבות אחרות.

 

איך מבצעים רכישת תכונות אופיס

אז דיברנו דיי הרבה על טכנולוגיה והתפתחות וחשוב לציין שתוכנות אופיס הן לא היחידות ששודרגו. גם רכישות של מוצרי אופיס ניתן לבצע היום בדרך טכנולוגית ומהירה, ישר מהנייד. כל מה שצריך לעשות זה להיכנס לאתר לבצע רכישה וכל המידע כבר מגיע אליכם למייל. במייל תקבלו הוראות כיצד לבצע התקנה של האופיס על המכשיר שלכם ואתם יכולים לצאת לדרך.

הרכישה באמצעות הנייד באופן מהיר מאד משתלמת ונוחה, במיוחד כשאנחנו יודעים שמדובר ברכישה בטוחה וחד פעמית, שמבטיחה לנו עדכונים שוטפים לתוכנות האופיס, שימוש על גבי מכשירים אם נבחר לשנותם ועוד. כך באופן פשוט הפכנו את שגרת העבודה שלנו ליעילה, מהירה ויצירתית יותר וכל זה במחיר שנע אך ורק עד מאות שקלים ספורים.

 

לסיכום

מוצרי אופיס הם מוצרי חובה בכל מחשב סטנדרטי בימינו. הן מלוות אותנו כבר כשני עשורים וכיום מאפשרות פעולות שאנחנו לוקחים ממש כמובן מאליו. יחד עם זאת, על מנת ליהנות משירות אופיס נוח, עם עדכונים שוטפים ובלי תשלומים חודשיים, אנחנו צריכים לבצע רכישה כחוק. את הרכישה הזו תוכלו לבצע באופן מהיר, נוח וחד פעמי באמצעות הנייד שלכם ולאחר מכן תוכלו ליהנות וללמוד מתוכנות האופיס שלכם לתמיד ובראש שקט.

אייפון