איך לרכוש כיסוי לספה נפתחת דרך המובייל

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הגיע החג ואתם ממש אבל ממש צריכים מתנה חדשה לדודה שמארחת בפעם הראשונה אחרי הקורונה, בשנים הקודמות זה הסתכם בסלסלת פירות יבשים, אבל הפעם? אחרי התקופה המיוחדת שעברנו? חייב לקנות משהו חגיגי, בואו להתרשם מכיסויים מיוחדים לספה.

2020 עברה (סוף סוף) והביאה עמה חידושים רבים, בין אם זה ספקים רבים שהפכו את הרכישה לדיגיטלית בלבד, או עסקים שהחליטו למכור דברים חדשים במקום מה שהם מכרו בעבר. לא משנה איך מסתכלים על זה? הקורונה לא הייתה פשוטה, לא לאדם הקטן ולא לבעל העסק, אבל אנחנו בהחלט רואים את האור – 2021 תהיי טובה אלינו.

בואו לקנות כיסויים מיוחדים לספה דרך המובייל בצורה הכי פשוטה שיש, כל מה שצריך הוא ללחוץ כאן – Sofa Covers.

 

נו באמת, כיסויים לספה?

צחוק בצד? כן באמת. כיסויים לספה זהו תחום חדש בעולם העיצוב ונמצא בהתפתחות מאוד גדולה בשנים האחרונות, אין ספק שלפני 20 או 30 שנה המודעות לעניין הייתה בחיתולים, אבל עם השנים הבינו בעלי החנויות שזהו עוד עסק שכדאי לפתח, ואתרים וחנויות רחוב צמחו כמו פטריות אחרי הגשם.
האמת? שאני באופן אישי מבין, כיסוי לספה תמיד יחזיר אותי לבית סבתי בבת ים כאשר היא באופן קבוע הייתה מרימה את הקול באלגנטיות עליי ועל אחותי "תורידו את הרגליים מהספה, אין עליה כיסוי , זה יעשה כתם"
אז כן סבתא, שתדעי שהיום? ישנם כיסויים, ואת אפילו תופתעי לגלות כמה עמידים וכמה יפים הם.

 

מאיפה להתחיל?

קודם כל חשבו מעט על החלל הפרטי שלכם בבית, מה הצבעים העיקריים בו? אופי הבית ו"הוייב" הכללי הם אחד מהכלים ההתחלתיים שיכולים לעזור לנו למצוא את כיסוי הספה שאתם מעוניינים בו. לפי מחקרים מרבית הישראלים בוחרים כיסויי ספה שנעים לכיוון הצבעים הכהים וכך יוצרים חיבור מעניין עם הצבעים הטבעיים של הבית (בהנחה שהבית אכן משרה אווירה כהה)
לעומת זאת, ישנם ישראלים שאוהבים לבחור כיסויי ספה שדווקא מתנגדים לצבעי הבית שכן יעדיפו כיסויים בהירים וכך יוצרים דיסוננס צבעוני מעניין למדי. בכל מקרה? לא משנה על איזה כיוון תלכו, השינוי שהצבעים על כיסוי הספה ישפיעו מאוד על החיצוניות ויעניקו לבית מראה חדשני ואורבני.
אם גם אתם דואגים לגבי הילדים? הסירו דאגה מליבכם. מרבית הכיסויים החדשים מאופיינים בבד מיוחד ונושם שמאפשר לכתמים לרדת בקלות ולעיתים מגבון פשוט יכול לפתור את העסק. במידה ונשפך יין או רוטב מארוחת הצהריים? אפשר בקלות לכבס את הכיסוי ולהחזיר אותו עוד באותו היום.
אז בפעם הבאה שאתם צריכים לקנות מתנה למשפחה, עזבו בקבוק יין או זר פרחים.
פרגנו להם בכיסויי ספה חדשים וכך תצרו עבורם זיכרון שהוא גם יהיה בעל ערך סנטימנטלי גבוה מאוד.

 

חדר