איך לרכוש מדפסת לבית דרך הטלפון?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בחירת מבין מגוון מדפסות ביתיות יכולה להיות לא קלה בהתחשב במספר האפשרויות העצום בשוק, שלא לדבר על המונחים המפותלים שרק מסבכים את התהליך.

בשביל זה הקמנו מדריך קנייה מהיר לבחירת מדפסת להבית, עם הסברים פשוטים על כמה מהמונחים הנפוצים ביותר שישרתו את רוב המשתמשים.

 

כשאתה ניגש לרכוש מדפסת עלייך לשאול את עצמך כמה שאלות שלפיהם תקבל את ההחלטה:

הזרקת דיו או לייזר?

השאלה הראשונה שכל רוכשי המדפסות חייבים להתמודד עמה מסתכמת בעניין פשוט של מה וכמה אתה מתכנן להדפיס. מדפסות הזרקת דיו משתמשות במחסניות דיו המונחות רטובות על נייר ובנויות על ייבוש מהיר, ואילו מדפסות לייזר משתמשות בטונר, סוג של דיו המתחבר לנייר לקבלת תוצאות מהירות ושימוש יעיל במשאבים.

מדפסות הזרקת דיו צבעוני מהוות את עיקר השוק פשוט משום שהן יכולות להדפיס כמעט כל דבר: מאמרים, תרשימים, תמונות מבריקות, וכל דבר אחר שתבחרו. ומדפסות הזרקת הדיו של היום מגיעות לרוב עם מהירויות הדפסה שעולות על מדפסות הלייזר המתחרות.

מדפסות לייזר הן עדיין הימור טוב עבור הדפסה במשרד כאשר רוב המסמכים שאתה צריך להדפיס הם בשחור-לבן. לרוב, ניתן לרכוש מדפסות לייזר מונו-כרומטיות במחירים נוחים, שמציעות מהירות הדפסה טובה ומספקות הדפסה בעלות נמוכה יותר לעמוד בהשוואה להזרקת דיו צבעונית. אבל אתה צריך להחליט אם לוותר על הגמישות שמציעה מדפסת הזרקת דיו צבעוני. מדפסות לייזר צבעוניות הן אפשרות נוספת, אך בדרך כלל מגיעות במחיר גבוה יותר לעמוד מודפס מאשר הזרקת דיו צבעוני.

 

מדפסות רב תכליתיות

מדפסת רב תכליתית היא מדפסת שיכולה גם לסרוק, גם לשלוח פקס וגם להדפיס. הן מגיעות גם בהזרקת דיו וגם בלייזר ובדרך כלל מכונות "All-in-One" או MFP.

לשימוש ביתי, יחידה רב תכליתית הגיונית מאוד, לא רק בגלל שהיא זולה יותר מקניית מדפסת וסורק עצמאי, אלא גם לצורך חיסכון במקום. מכיוון ש- All-in-One זה סוג שכיח ביותר ויצרנים לעתים רחוקות גובים עבורם מחיר גבוה משמעותית, אנו ממליצים עליהן בחום למשתמשים ביתיים.

סריקה שימושית במיוחד כחלק מהמדפסת שלך מכיוון שהיא מקלה על סריקת מסמכים ישירות למחשב שלך. מאפייני פקס יכולים להיות שימושיים או לא שימושיים כלל: סביר יותר שהם ישמשו במשרד, אך גם אז, פקסים דועכים במידה רבה מחוץ לעולם העסקים למעט בכמה ענפים נבחרים, כך שהערך המוסף אינו גדול.

 

מדפסת תמונות

אם אתה יותר מעוניין בלשמור על תמונות משפחתיות על נייר מאשר להדפיס מטלות, שיעורי בית ותרשימי עוגה, שקול מדפסת צילום ייעודית (פונקציה יחידה). למרות שהן חסרות את הגמישות של ריבוי המשימות ואיכות ההדפסה בדרך כלל טובה יותר, לעתים קרובות הן עולות על האיכות של מה שתקבל מפיתוח בחנות הצילום השכונתית. אך, המחיר שתשלמו עבור נוחות מסוג זה יוצא בעלות ההדפסה.

 

מכשיר הדפסה