איך לרכוש מוצרים למשרד דרך הטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הניחו לרגע שאתם בחופשה, מרוחקים מהבית, מהמשרד, מהמחשב האישי שלכם, ומכל הלחץ של חיי היום יום.

לפתע אתם מקבלים טלפון מהמשרד שעסקה גדולה נרקמת ועומדת להיחתם.

אתם נזכרים ששולחן הדיונים זקוק להחלפה, אבל אתם לא יודעים איך לבחור ולהזמין דרך הטלפון הנייד שלכם.

אז במיוחד בשבילכם הכנו לכם מדריך איך לרכוש מגוון מוצרים למשרד דרך המכשיר הנייד.

 

בחרו את החנות

רוב החנויות היום מנגישות אתר אינטרנט בו תוכלו למצוא את כל המוצרים שתרצו, כולל שירות הובלה עד הבית. כל מה שאתם צריכים לעשות הוא לחפש, באמצעות המכשיר הסלולרי שלכם, את החנות המתאימה לכם. יש מגוון אתרים בהם כל הציוד הדרוש למשרדים, כדוגמת האתר https://www.ashagabay.co.il שבו ניתן למצוא שולחנות מנהלים, פינות המתנה ללקוחות, כיסאות אורתופדיים, ארונות ויטרינה, ציוד משרדי, ועוד.

 

בחרו את המוצר

על פי הסגנון והעדפות שלכם, עיינו באתר וחפשו קטלוגים של פריטים ספציפיים. תוכלו למצוא בקלות סגנונות שונים, צבעים מגוונים, טווחי מחירים מהזול ועד היקר והמהודר ביותר, ועוד. זהו השלב המרגש ביותר בו אתם נותנים לדמיון שלכם לרוץ, ומתכננים לכם את ההתחדשות הבאה למשרד שלכם. תוכלו להתייעץ אונליין עם מומחים מהאתר, להתייעץ עם בן משפחה, או לשאול את העובדים שלכם מה ההעדפות שלהם ועל פי כך להחליט – בסופו של דבר הם נמצאים במשרד הכי הרבה זמן.

 

שלב הרכישה

ניתן לשלם היום בדרכים רבות ופשוטות, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזין את שמכם המלא, כתובת הבית או העסק אליו אתם מעוניינים שהמשלוח יגיע, ומספר הטלפון שלכם אתו יצרו אתכם קשר ברגע שהשליח יגיע. חלק מאפשרויות התשלום הן:

  • כרטיס אשראי – הדרך הנפוצה ביותר בימינו. רוב העסקים מאפשרים לכם קנייה אונליין בצורה מאובטחת בלי חשש שפרטי החשבון שלכם יזלגו לגורמים מצד שלישי.
  • גוגל Pay – אפשרות חדשה לרכישה אונליין דרך חשבון של גוגל.
  • PayPal –בעלי חשבון פייפאל יודעים שנוחות רכישה כזו היא נדירה. כל מה שצריך לעשות הוא להזין את המייל והסיסמא לחשבון, והקנייה מתבצעת. אפשרות זו נחשבת לבטוחה ביותר כיוון שהוא לא חושפת את פרטי כרטיסי האשראי שלכם בשום שלב.
  • מזומן – גם זו אפשרות, על אף שאתם עושים קנייה בנייד, עדיין אפשר לשמור אופציה זו. במקרה כזה העסקה תאושר כאשר תגיעו לבית העסק ותשלמו את התשלום ישירות.

 

איסוף המוצרים

ישנן מספר אפשרויות לאיסוף המוצרים שרכשתם. איסוף עצמי, משלוח עד הבית, BoxIt, ועוד. תוכלו לבחור את הדרך הנוחה ביותר בשבילכם לקבל את המוצרים לבית או למשרד שלכם, בטווח הזמנים הנוח ביותר.

 

לסיכום

חוויית הקנייה אונליין קיבלה שדרוג משמעותי בשנים האחרונות עם כניסת האפשרות לרכוש מוצרים דרך המכשירים הניידים בצורה מאובטחת, מהירה, ונוחה. אז אל תפספסו את ההזדמנות לרכוש מכל מקום, בכל דרך ובכל זמן, בהצלחה!

כרטיסים וטלפון