איך מוצאים מעבדת כיול מקצועית דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

כיול  היא פעולה שנעשית על כלי מדידה שונים, על מנת לבדוק את הדיוק במדידה של המכשיר. הפעולה מתבצעת על ידי השוואת הקריאה לקריאת מד אב ידועה וכיוונון מחדש של המכשירים השונים לרמת הדיוק הנדרשת.  במאמר זה נרחיב לגבי תחומים ומכשירים בהם יש צורך לבצע כיול מקצועי. כיום ניתן למצוא מעבדות כיול מתקדמות בקלות אונליין דרך הטלפון במנוע החיפוש של גוגל.

שירותי כיול מקצועיים

כאשר אתם מחפשים אונליין מעבדות כיול דרך הטלפון חשוב לוודא שהמעבדה הספציפית מספקת שירותי כיול לסוגי המכשירים שברשותכם. הכיול יספק לכם את האופציה להעריך את השגיאה של כלי המדידה שאתם משתמשים בהם ולהקטין אותה. שמירה רציפיה של כלי מדידה מכוילים חיונית לקבלת מדידות מדויקות יותר. עוד על מגוון שירותי כיול ראו pk-labs.com

 

כיול תקופתי בהתאם להוראות

חשוב לבצע את הכיול באופן תקופתי על פי הוראות היצרן לכל מכשיר מדידה, תוך עמידה ברגולציות ובתקנים שנקבעו על ידי היצרנים והרשויות המפקחות. מעבר לדרישות החוק והרגולציה, הכיול התקופתי חיוני לקיום תהליך בטוח למערכת ולעובד. דוגמאות לקריטיות של מכשירי מדידה מכוילים הן, מדי לחץ בתהליכי ייצור ומדי גובה בצליליה לעומק.

 

כיול במעבדה או בשטח

בחיפוש אחר מעבדת כיול בטלפון, חשוב לשים לב לנושא של אופן ביצוע הכיול. ישנם מצבים בהם יש לשלוח את המכשירים לכיול במעבדה מקצועית או לבצע את הכיול בשטח על ידי טכנאי המוסמך על המכשירים הרלוונטיים. המכשור המדויק ביותר לקבלת תוצאות הכיול נמצא במעבדה אך מעבדה מקצועית יודעת לספק פתרונות כיול גם באתרי הלקוחות בעת הצורך.

 

ניסיון ומומחיות מקצועית

כאשר אתם מחפשים מעבדת כיול מקצועית יש לבדוק את רמת הניסיון הממשי של החברה ומידת העבודה שלה עם מגוון רחב של תעשיות וחברות. מדובר בתחום בו הידע הארגוני המצטבר חשוב ותורם לרמת המקצועיות של הטכנאים והבודקים בחברה. חברה מוכרת ומנוסה לרוב תחזיק מספר עמדות עבודה המאפשרות גם כיול במקביל של מספר מכשירים בו זמנית.

 

הסמכה ואישורים רגולטוריים

בחיפוש אחר מעבדת כיול חשוב לוודא שהמעבדה מחזיקה באישור והסמכה של הרשות הלאומית להסמכת מעבדות. הדבר יעיד על כך שאנשי הצוות עברו את הכשרות הנדרשות לביצוע סוג הכיול הספציפי לו הם אחראים. ההסמכה מבטיחה שהכיול יעמוד בסטנדרטים שנקבעו על ידי הרגולטור ובאופן זה יובטח הדיוק והבטיחות של המכשירים הנבדקים על כל המשמעויות לכך.

 

סיכום מעבדת כיול

לסיכום הנושא, בחירת מעבדת כיול היא משימה חשובה מאוד ואין להקל בה ראש. כפי שציינו במאמר, שירותי הכיול צריכים להינתן על ידי מעבדה המתמחה במכשירי המדידה הרלוונטיים ולהיעשות במעבדה או בשטח בהתאם לסוג המכשיר ולכללי הרגולציה. כיול תקין ומוסמך הינו הכרח חשוב מבחינת החוק בישראל וכל עסק בתעשייה נדרש לעמוד בתנאי הכיול על פי החוק.

מכשיר מדידה