איך ניתן למצוא ויברטור איכותי דרך הטלפון הנייד?

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

בנות, הגיע הרגע,  אנחנו מרימות את הכפפה. עושות סדר בנושא הכי חם סקסי ומסקרן שיש בקרב נשים בייחוד מאז תקופת הקורונה שהייתה בודדה ומטלטלת לכולנו.

אם אתן סקרניות, בא לכן לחקור ולגלות יחד איתנו: מיניות, ויברטורים, עונג ואורגזמות המאמר הזה מזה בשבילכן!

 

ישר ולעניין – מחקר סוגי הויברטורים השונים

הרוקט פוקטים: קטנים ונועדו לגירוי הדגדגן בלבד. המגוון עצום וכך גם העוצמות שלהם. הם יעלו לכן פחות מהממוצע והם קלים נסיעות. שימו לב לרעש, לפעמים הם רועשים יותר מהויברטור הכי בומבסטי שתראו.

מג'יק וונד: מוט ארוך שרוטט חזק, יש לו גוף עגול שמניחות על הדגדגן ומוט להחזקה. יש כאלו שגם מיועדים לחדירה של ממש. הם חזקים, ולא מיודעים לכאלו עם דגדגן רגיש.

היונקים: תחושת יניקה מענגת בדגדגן. מדמה מעולה גבר שמלקק את הדקדקן בין השפתיים שלו. הוא עושה את זה באמצעות פולסים של אוויר. ויברטור יונק הוא התמכרות של נשים רבות! שימו לב לגודל הפתח שלו ולחומרים ממנו הוא עשוי.

הארנביים: מוכר מאוד מ"סקס והעיר". שימי לב לגוף שנחדר אליך: אם הוא בגודל הלא נכון הארנבון הקטן שעל הדגדגן שלך פחות שווה את זה. מיועד לבנות מנוסות שמכירות ואוהבות ויברטורים.

הפרפרים: מאודדד מגרה, חלק אחד (הפרפר) נשען על הדגדגן והחלק השני נחדר אליך. חלק מהנשים יותר מתקשות לגמור ממנו, החלק השני מת עליו. אי אפשר לדעת עד שלא תנסי את זה כבר הבנו.

ויברטור לחדירה: הגנריים והקלאסיים שכולנו מכירות ואוהבות. בחרו בכזה שהמנוע שלו נמצא בקצה. לרוב הם יגיעו בצורה של איבר מין גברי. בחרו חומר איכותי וקל לשטיפה.

 

את סקסית רק כשאת יודעת מה את רוצה

אנחנו באות לנפץ את כל הסטיגמות. ויברטורים לא נועדו להחליף בן זוג. שום מוצר סיליקוני עם מנוע, גדול ככל שיהיה, נועד להחליף חום גוף, כתף להישען עליה, אינטימיות ואהבה.
אז מה הוא כן?
הוא כאן בשביל לגרום לכן לחקור את עצמכן, להבין לאן אתן מסוגלות להגיע, לענג אתכן כשאתן במחזור או משועממות והבן זוג לא נמצא, או כשאין בן זוג בכלל.
כשאת יודעת מה את רוצה את אפילו טובה יותר במיטה. בוודאות.

 

אז, איך לבחור ויברטור?

יש כמה פרמטים:
עוצמה, רעש, חומרים ודרך הטענה.
השילוב של כל אלה לפי הסגנון והטעם האישי שלך אמור להיות התחלה טובה. בחרי בחומרים טובים, אנחנו ממליצות על טעינת USB, בחרי את הגודל והעוצמה המתאימים לך ופשוט תהני ותתמסרי! אין יותר נעים, כיף ושלם מזה.

 

ויברטורים שונים לנשים שונות

לא כולנו אותו דבר, לא בעוצמה שאנחנו אוהבות, לא בגודל, לא באזורים וגם לא בצורה. קחי בחשבון: יכול להיות שאפילו בתקופות שונות תאהבי דברים שונים. אבל זה בעצם כל הכיף לא? מאחלות לך לעוף (;

סלולרי