איך תדעו מה מגיע לכם שמתבטלת טיסה דרך הטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הודעה על ביטול טיסה שנשלחה ברגע האחרון למשפחה מהמרכז שתכננה לצאת לחופשה ביוון, הובילה לסערה ברשת (ובצדק). מי שקראו את הפוסטים שנכתבו בהקשר זה, וודאי יודעים כי בני המשפחה לא ידעו מה החוק אומר על מצב שכזה והם כמעט ופספסו את הפיצויים שמגיעים להם בהתאם לחוק.

המדריך הנוכחי יספק את כל המידע שיאפשר לכם לדעת מה מגיע לכם במידה וחוויתם מצב דומה, כדי שתהיו בטוחים שתקבלו את הפיצוי המלא.

 

קראו את "חוק טיבי" באדיקות ותגלו את כל הזכויות שלכם

מי מכם שרוצים לדעת בדיוק מה מגיע להם בעת ביטול של טיסה דרך הטלפון, צריכים לקרוא את חוק טיבי (שנקרא לא פעם גם "חוק ביטול טיסה"). שכן, הדבר יאפשר להם להכיר בתנאי הזכאות שלהם.

קראו את חוק טיבי באדיקות ותגלו את כל הזכויות שלכם

מעדיפים להימנע ממלל ארוך? תישארו כאן ונתמצת עבורכם את המידע החיוני

בואו נהיה כנים ונאמר כבר עכשיו שמעטים הם האנשים שקוראים את החוקים המלאים באתרי המשפט למיניהם. הרי יש היום לא מעט מדריכים מקיפים (כמו זה) שמציגים את המידע הרלוונטי עבור הגולשים. לא נלאה אתכם בפרטים ונאמר שאם גיליתם על ביטול הטיסה דרך הנייד, עליכם לדעת כי חוק ביטול טיסה מציין שתהיו זכאים לקבלת פיצוי כספי.

הסכום הסופי נקבע בהתאם למרחק האווירי שבין יעד המוצא לבין היעד שאליו הייתם אמורים לטוס. נציג בפניכם פיצויים לדוגמא, כדי שתוכלו לראות שמדובר בסכומים לא מבוטלים. נוסעים שטיסתם מישראל לאיסטנבול, אנטליה או בוקרשט בוטלה, צפויים לקבל פיצוי בגובה 1,290 ₪. אתם וודאי מבינים בשלב זה כי יש פיצויים גבוהים יותר מזה, עבור מי שהיו אמורים לטוס ליבשות רחוקות יותר.

מעדיפים להימנע ממלל ארוך תישארו כאן ונתמצת עבורכם את המידע החיוני 

מה לעשות אם אין עם מי לדבר?

אנו שומעים לא פעם על נוסעים שפונים אל נציגי חברת התעופה בשדה התעופה ונתקלים בתגובה יבשה ונטולת אינפורמציה. אם זה המצב שלכם, כדאי שתדעו שאתם לא צריכים להתמודד עם העניין לבדכם. שכן, ניתן לפנות אל עורך דין שעוסק בתחום התעופה. הוא יבצע את הפניות אל הגורמים המוסמכים, כדי שתוכלו לקבל את המגיע לכם.

במידה וחברת התעופה תתנער גם מעורך הדין, הוא יפנה אל בית המשפט שצפוי לחייב את החברה לשלם לכם את הפיצויים המגיעים לכם כחוק.

 

אל תתמודדו עם התביעה לבדכם

התנהלות אל מול חברות תעופה עשויה להיות מתישה ביותר. לכן, אנו ממליצים לכם לרכז כבר עכשיו את כל המסמכים וצילומי המסך שיוכיחו כי מגיעים לכם פיצויים. לאחר מכן, תעבירו אותם אל עורך דין מוסמך שיבצע את ההליך עבורכם.

 

לסיום

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את כל המידע הרלוונטי שנוגע לביטולי טיסות דרך הטלפון. בשלב זה אתם יודעים מה מגיע לכם בהתאם לקבוע בחוק, כך שעליכם רק לפנות אל עורך שילווה אתכם לאורך הדרך ויהפוך את הליך קבלת הפיצויים למהיר וקל במיוחד.

איך תדעו מה מגיע לכם שמתבטלת טיסה דרך הטלפון