איך תכינו פיקניה עם מתכון מהטלפון

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

אתם אנשים שאוהבים בשר? עושים לא פעם ארוחות מפוארות עם חברים? אם כך, ברור מדוע מידי פעם תרצו לנסות נתחים חדשים שאולי עד היום לא הכרתם.

אם מאסתם כבר בכל החתיכות הרגילות כמו אנטריקוט או סינטה, כדאי יהיה לקחת בחשבון את הפיקניה.

 

הטעם המיוחד של הפקניה

ראשית, כדאי לדעת שכאשר מדברים על נתח כמו פיקניה מדברים על חלק נפלא בפרה והידע בהכנתו מגיע אלינו הישר מארגנטינה. שנית, יש אינספור דרכים שבהן אפשר להכין את הנתח הזה, שכן בגלל הטעמים העשירים שבו ובגלל פס השומן שמלווה אותו, הטעם בסופו של דבר אלוהי. אתם יכולים לבחור להכין אותו:

  1. בצלייה
  2. בעישון
  3. במחבת ברזל יצוק
  4. בתנור

 

כך שתוכלו בכל פעם לנסות אופציה אחרת שתתאים לכם ולתנאים שבהם אתם נמצאים. כמו כן, תוכלו להכין אותו אחרי שהוא חתוך לסטייקים או כגוש אחד שלם וגדול, הכול בהתאם לנוחות שלכם.

 

הנוחות במהלך הבישול

אם זו הפעם הראשונה שבה אתם חושבים לעשות שימוש בטלפון הנייד כדי להכין בשר במתכון כלשהו, אפשר להבין מדוע גם הלוגיסטיקה מעט מטרידה אתכם. כדאי שתדעו: חשוב מאוד להקפיד על הנוחות במהלך העבודה, כי בסופו של דבר כך תוכלו ליהנות גם מהבישול עצמו. זה אומר שאם בחרתם לעבור עם הטלפון הנייד ואם אתם לא רוצים להדפיס את המתכון שמצאתם, חשוב להשעין את הטלפון על מקום שיהיה לכם נוח ויציב. רק כך תוכלו להיות בטוחים שבכל רגע נתון, ואפילו כאשר הידיים שלכם מלאות בחומרי הבישול השונים, תוכלו להמשיך ולהציץ אל הטלפון הנייד כדי לראות שאתם לא מפספסים שום שלב במתכון.

 

שימו לב לאיכות הבשר שאתם קונים

עוד נקודה שחייבים לשים לב אליה כשרוצים להכין פיקניה, זו השאלה האם הבשר שאתם קונים מספיק איכותי או לא. זה שיהיו לכם כלי עבודה נפלאים וזה שאולי יהיה לכם מתכון מנצח זה טוב ויפה, אך זה לא באמת מספיק. לכן, אם יש באפשרותכם להשקיע גם ברכישת נתח כמה שיותר איכותי, זה כדאי. אומנם זה נכון שעל בשר איכותי לרוב משלמים יותר, אך יחד עם זאת, התוצאה משתלמת. אתם טורחים על חיפוש המתכון המתאים, הולכים וקונים את הבשר, מזמינים אנשים לארוחה ולכן ברור מדוע תרצו ליהנות מתוצאה כמה שיותר טובה. זו הסיבה שבגללה אנחנו ממליצים לכם לבדוק לעומק את העניין הזה ולהשקיע באיכות הבשר עצמו. כמו כן, לכל זה כדאי גם להוסיף בקבוק יין אדום שייקח את הארוחה שלכם כמה צעדים קדימה, ואתם תראו שלא תצטערו על כך. שווה להשקיע בכל המרכיבים את הארוחה כי כפי שאתם יודעים, אוכל הוא חלק מתענוגות החיים, כך שאם אתם מבשלים, למה שלא תעשו זאת על הצד הטוב ביותר?

 

נתחים של בשר