איך תסנכרן את המחשב לטלפון הנייד שלך

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

עם השתלבות הטכנולוגיות החכמות בחיינו, יותר ויותר אספקטים של החיים עברו לטלפון ולמחשב.

אם בעבר היינו צריכים ללכת או לנסוע לסופר בשביל לעשות קניות, היום כל רשתות שיווק המזון מציאות אתרים לקנייה באינטרנט, והאתרים הללו נוחים, נגישים והמוצרים המוצגים בהם הם בעלי מחירים תחרותיים.

קורה לנו לא אחת שאנחנו צריכים לסנכרן את המחשב הפרטי שלנו עם הטלפון הנייד, כדי להעביר מידע או בשביל לאפשר תצוגה נוחה יותר.

פה נציג מספר פתרונות לסנכרון בין הטלפון והמחשב.

 

Bluetooth

הפתרון הראשון שנציג הוא שימוש בטכנולוגיה ותיקה יחסית – בלוטות'. סנכרון של המחשב הנייד שלכם עם הטלפון הסלולרי יכול להתבצע בקלות על ידי זיהוי של אחד המכשירים במכשיר השני, וכך תוכלו להעביר מידע כמו מוזיקה או קבצים בין המכשירים

 

כבל USB

הפתרון הישן והטוב – כבל פיזי. כמעט כל פלאפון נייד מגיע עם כבל שיכול להתחבר לראש של מטען או למחשב. המטרה המקורית של הכבל הייתה ונשארה העברה של מידע בין המחשב לטלפון. הכבל יאפשר לכם גם להעביר כמויות גדולות יותר של מידע מכל חיבור אלחוטי.

יחד עם זאת, שימוש בכבל USB דורש יכולת התמצאות בתוך הטלפון, שהקבצים שבו מוצגים כמו תיקיות במחשב, ולא כמו אפליקציות. להרבה אנשים לוקח זמן קצר להתרגל לתצוגה השונה, אז אם אתם מתקשים בהתחלה – אל תתייאשו.

המוח האנושי יודע להסתגל בצורה מצוינת, ואחרי כמה ניסיונות אתם כבר לא תצטרכו לחפש עזרה במדריכים באינטרנט.

 

אפליקציות ייעודיות

כיום יש בחנויות האפליקציות יישומונים (שזו המילה העברית התקינה לאפליקציה) ייעודים, שכל מטרתם היא לעזור לכם להעביר מידע בין מכשירים.

יש אפליקציות שמתאימות רק למחשבי Windows, יש אפליקציות שמתאימות רק למכשירי אנדרואיד ויש אפליקציות שמתאימות רק למוצרים שעובדים במערכת ההפעלה iOS (מערכת ההפעלה של חברת אפל, בה משתמשים בעלי אייפונים או מחשבי Mac).

אם אתם בעלי עסק, בקשו מהחברה שמספקת לכם שירותי מחשוב לעסקים להפנות אתכם לאפליקציה שמתאימה לתוכנות שהיא עובדת איתן, וכך תוכלו לסנכרן בין המכשיר הסלולרי שלכם למערכות המחשוב בעסק או במשרד.

 

מחשוב ענן

טכנולוגיית מחשוב הענן מאפשרת לכם להעלות ולהוריד תוכן למאגר של מידע או של קבצים, מכל מכשיר שמחובר לרשת שלכם. הענן הוא למעשה שרת וירטואלי, אליו ניתן להתחבר ממספר מכשירים, וכך לחלוק מידע.

יש לא מעט חברות שמציאות שירותי ענן ייעודים לעסקים, או לאנשים פרטיים.

יתרון בונוס של שרת ענן הוא חיסכון בזיכרון בכל המכשירים המחוברים לרשת הענן, מה שמסייע להם לפעול מהר יותר.

 

סיכום

לסיכום, יש פתרונות רבים לבעיית הסנכרון של הטלפון למחשב. אנחנו מקווים שמצאתם את הפתרון שמתאים לכם במאמר, ושגם אם לא מצאתם פתרון שמדויק לכם – לפחות העשרתם את הידע שלכם ואתם חכמים יותר מאשר הייתם לפני שקראתם את הטקסט הזה.

 

מכשיר סלולר