אילו סוגי הגנות ניתן לשים בטלפון הנייד שלכם

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

הטלפון החכם הוא אכן גדול בחוכמתו ובעיקר ביכולתו לפתוח עבורנו עולם רחב שאין לו סוף, מהצד החיובי של הדבר אנחנו נהנים מאופציות בלתי נגמרות, אפליקציות, צילומים, חיפושים, קניות וכל מה שנוכל לדמיין אך

האופציות הבלתי נגמרות והמידע הנגיש אינו מתאים לכולם ולשם כך נועדו הגנות לטלפון הנייד, מה זה אומר? למי זה מתאים ועוד…

 

מי צריך הגנות לטלפון הנייד?

אוכלוסיות שונות בחברה מעוניינות בטלפונים חכמים אך לא עם כל האפשרויות ובוחרים באחד ממסלולי הסינון של וייסטק אוכלוסייה אחת היא כמובן הקהל הדתי שמטעמי צניעות לא מעוניינים בדפדפן אינטרנט או בכל האפליקציות אלא רק בהכרחיות. אוכלוסייה נוספת הינה ילדים צעירים שמחזיקים בטלפון חכם אך ההורים שלהם מעדיפים ממגוון סיבות שתהיה להם שליטה מסוימת על מה הילדים עושים, רואים או משחקים בטלפון.

 

מסלולי סינון להגנות בטלפון

מסלולי הסינון ב – wtec.co.il מציעים פתרונות שונים לצרכים שונים של הגנות וחסימת אפשרויות בטלפון לאוכלוסייה הדתית, המסלולים יהיו גמישים יותר או פחות וכולם כשרים בפיקוח ועד רבני קרלין סטאלין, לפניכם המסלולים השונים:

  • וויז + מייל בלבד – פתרון למי שמעוניין רק בשתי הפלטפורמות הללו כך יוכלו לשלוח מסמכים ותמונות במייל וכמובן לנווט את הנסיעה באמצעות אפליקציית וויז ללא שום תכנים אחרים שיופיעו.
  • אפליקציות בלבד – מתאים למי שכן מעוניין באפליקציות שונות שהן חיוניות לצרכי פרנסה ושגרת יום יום, במסלול זה ניתן להוריד אפליקציות מתאימות על פי ההלכה והצביון החרדי והוא חוסם לחלוטין גלישה בדפדפן או פתיחה של קישורים חיצוניים.
  • הכל סגור חוץ ממה שפתוח – מסלול שמאפשר גלישה ושימוש בכל התכנים שכן הולמים את אורח החיים החרדי, הוא חסום לרשתות חברתיות וממיין תמונות נשים בתוך האתרים השונים. המסלול מאפשר עבודה שמצריכה גלישה באתרי הבנקים, שירותים ומידע, דת ועוד…
  • הכל פתוח חוץ ממה שסגור – רוב התכנים יהיו פתוחים עבור מסלול זה אך יסוננו תכני טלוויזיה, תרבות פנאי מערבית, פרסומות להלבשה תחתונה ועוד.

 

מי קובע מהו תוכן ראוי ומה לא?

המכשיר המוגן ומסלולי הסינון השונים נמצאים תחת אחריות הועד הרבני, מערכת הסינון פועלת בהכוונתם ופיקוחם שרבנים היושבים שם קובעים את הקריטריונים ושופטים האם אפליקציה כזו או אחרת ראויה. אפליקציה תעבור את הבדיקה של הועד אם היא תעלה כבקשה. מסלולי המערכות השונים עובדים על טכנולוגיית סייפטר ונטסמארט.

 

איך רוכשים טלפון מוגן?

כיום ניתן לרכוש טלפון חכם עם סינון מובנה שאין להסיר אותו או לרכוש טלפון חכם רגיל ולהתקין סים על גביי כל מכשיר – אנדרואיד, מחשב ווינדוס או מכשירי אפל.

 

לסיכום

כמו שהאפשרויות הבלתי נגמרות בטלפון כך גם הפתרונות הבלתי סופיים לכל בעיה. מסלולי הסינון השונים מאפשרים לכל מי שמעוניין לצמצם את האפשרויות שלו לעשות זאת במחירים שונים וגמישות משתנה.

מגן