אילו תכנים ניתן לסנן ע"י סייפטק בטלפון הנייד

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

סייפטק פתרונות סינון בטכנולוגיות מתקדמות מציעה ללקוחות שלה סינון והגבלת תכנים שאינם מתאימים למשתמשים שלה – פתרונות סינון אלו מתאימים בעיקר לחברה הדתית החרדית אך גם לילדים המשתמשים

בטלפון חכם ולאנשים המחפשים לצמצמם את היכולות של המכשיר בידם מסיבות אחרות.

 

מהם סינונים לטלפון הנייד?

סייפטק מציעה מגוון מסלולי סינון לטלפון הנייד, המכשירים שניתן לרכוש בסייפטק מגיעים ב 3 רמות הגנה לבחירת הלקוח על פי צרכיו – שימוש עסקי, גלישה באתרי חדשות, מוזיקה ותוכן חרדיים. על כל האפשרויות תוכלו לקרוא כאן safe-tec.co.il ולהלן המסלולים השונים:

  • מסלול עבודה – עבור מי שעובד גם דרך הטלפון החכם, במסלול זה יתאפשרו פלטפורמות פיננסיות כמו אתרי בנקים, מט"ח, בורסה, צ'אט – דוא"ל ווואצאפ, שירותים ומידע ואפליקציות בתכני דת כמו מידע תורני, מוזיקה יהודית ועוד.
  • מסלול קניות – דומה למסלול עבודה ובו מוצעות אותן פלטפורומות בתוספת של אתרי קניות ומסחר בהם ניתן לבצע סינון ראוי של תכנים לא הולמים או לא צנועים כמו הלבשה תחתונה. יותרו לשימוש אתרים כמו זאפ או דואר ישראל.
  • מסלול חדשות – גם כן דומה מאוד למסלול העבודה והקניות שאל הפלטפורמות הקיימות בו יצטרפו גם אתרי החדשות החרדיים מהם ניתן להתעדכן בכל המתרחש.

 

האם יש רמת סינון חזקה יותר?

כמובן, תוכלו להשתמש במכשיר בו תוכלו להשתמש רק בשיחות טלפון, וויז ודוא"ל או אפליקציות הכרחיות אחרות כמו תחבורה ציבורית ועוד. בכל רמת סינון המכשיר יהיה מוגן מכל תוכן שאינו הולם על פי הועד הרבני המאשר. מסלולים אלו הם מסלולים מפוקחים וכשרים ולא ניתנת אפשרות לסייג אפליקציה מסוימת אלא לגלוש ולבקר רק באפליקציות ובאתרים שהותרו לשימוש על פי הציווין החרדי.

 

ייחודיות של שירות סינון סייפטק

סייפטק מציעה שירות סינון אינטרנט ייחודי בכך שהתוכנה נמצאת על המכשיר עצמו ולא על הרשת. כשהתוכנה פועלת על המכשיר עצמו ולא על הרשת היא אינה מכבידה על הרשת ומאיטה אותה ובנוסף הסינון שלה פועל גם כשמכניסים סים אחר בחו"ל או גולשים ברשת אלחוטית.

 

למה צריך תוכנת סינון

תוכנת הסינון הינה מוצר הכרחי לכל אדם חרדי שמעוניין לחיות את חיי היום יום של העידן בו אנו נמצאים, להשתמש בטכנולוגיה ובכלים המעולים שהיא מציעה לנו – ייעול, נוחות, אפשרויות לעבודה, מידע והתנהלות מול גופים שונים בין אם הם בנקים, מוסדות חינוך ורווחה ועוד. משתמשים בטלפון החכם שמבקשים להחשף רק לכלים אלו ולא לתכנים שהם מוצאים אותם פוגעניים, בלתי הולמים או צנועים יוכלו למצוא בתוכנות הסינון פתרון מעולה לכך.

 

לסיכום

ניתן לסנן את כל סוגי התכנים על ידי תוכנת הסינון הדבר היחידי שנדרש הינו להגדיר באופן ברור את הרצונות והצרכים, חשוב לדעת שגם במסלולים פתוחים יותר מאלו שצויינו כאן בהם ניתן לגלוש בכל אתר שתפתחו לעצמכם הסינון שיפעל יחסום תכנים כמו הלבשה תחתונה, בגדי ים ואלימות באותם אתרים.

צילום