אלו הגאדג'טים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר!

שתפו את הכתבה עם חבר/ה עכשיו!

כתבות נוספות בנושא

התקדמותה המהירה של הטכנולוגיה בשנים האחרונות שינתה את חייו של האדם הממוצע באופן דרמטי. הטלפונים החכמים והחיבור התמידי לאינטרנט היו השינויים המרכזיים, אך גם המצאות נוספות הציפו את העולם בשנים אלה, והן בהחלט עשויות לעזור לכם לחסוך כסף, לחסוך זמן ובסך הכול להפוך את החיים שלכם ליותר קלים

 

מתקנים לנייר ידיים

בעולם יש לא מעט בעיות, כמו מלחמות, רעב, עוני, גזענות ועוד. אבל יש שיטענו שאחת הבעיות המטרידות יותר היא בחיפוש פתרון לייבוש הידיים אחרי שימוש בשירותים ציבוריים. מכשירי ייבוש הידיים, שהחליפו את גלילי הנייר הגדולים, אינם מבצעים את העבודה ומביאים למצב שבו, אחרי השימוש במכשיר, הידיים עדיין רטובות.

גם לגלילי הנייר הגדולים שמציבים בשירותים ציבוריים יש חסרונות. לכן הגאדג'ט שחולל נפלאות בתחום זה הוא  מתקן לנייר ידיים שמשחרר את הנייר באמצעות חיישנים, וכך מונע בזבוז מיותר של נייר.

נייר טישו

מנורה סולרית

רבים מהגאדג'טים הומצאו בשנים האחרונות מנת לסייע במאבק למניעת התחממות כדור הארץ. כמו מתקן לייבוש הידיים, כך גם המנורה הסולרית נולדה מתוך מאמץ להפחית שימוש במשאבים מתכלים. בשנים האחרונות מיוצרים יותר ויותר מכשירים הפועלים על אנרגיה סולרית.

מעבר לכך, בתים רבים החלו להתקין פאנלים לקליטת אנרגיה סולרית על גג ביתם. הגאדג'ט היעיל והנוח ביותר המבוסס על אנרגיה סולרית הוא מנורה חיצונית לחצר, אשר נטענת במהלך היום דרך אנרגיית השמש, ואז פועלת אוטומטית בשעות הערב והלילה בחצר. גאדג'ט זה מספק פתרון תאורה מעולה שתורם משמעותית לחיסכון בחשמל ובכסף.

 

מסנני מים

הבחירה כיצד לצרוך מים בבית תמיד העלתה דילמות רבות. האם אתם פשוט שותים מהמים, הפחות טעימים מהברז? האם משקיעים סכום כסף לא מבוטל ברכישת בר מים מסוג כלשהו או שסוחבים שישיות מים במעלה המדרגות כל שבוע? גאדג'ט יעיל ונוח לשימוש מאפשר לסנן את המים היוצאים מהברז, ללא כל צורך בבר מים בעל חיבור חיצוני.

מסנני מים המתחברים לברז הם קלים להתקנה, נוחים לשימוש ומשפרים משמעותית את איכות החיים של המשתמשים.

 

מטען נייד למצבר

מטענים ניידים נהפכו בשנים האחרונות לתעשייה שלא ניתן לזלזל בה. בעוד שבעבר מטען נייד היה מספיק לטעינה אחת נוספת, כיום הנפח והעוצמה של המטענים הניידים גדלו כל כך, עד שהם החלו להציע פתרונות בתחומים נוספים.

אחד מהם הוא מטען נייד בעל כוח חשמלי מספיק חזק, כך שבמידה והרכב שלכם לא מתניע ואין מכוניות אחרות באזור להיעזר בהן, המטען הזה מסוגל להניע עבורכם את הרכב. מטען כזה מהווה תחליף לכבלים שכולנו מכירים אך כאן לא תידרשו לרכב אחר שיסייע לכם.

 

סיכום

גאדג'טים מסוימים עשויים להקל עלינו ולשפר את איכות חיינו משמעותית. אנחנו ממליצים  לבדוק אילו מהגאדג'טים השונים שהצגנו כאן  יכולים להתאים לצרכים שלכם ושל משפחתכם.

גאדג'טים